خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان خبر داد

اجرای اردو‌های طرح هجرت دانش‌آموزی در ۳۰ مدرسه شهر همدان

همدان-مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از اجرای اردو‌های طرح هجرت دانش‌آموزی در ۳۰ مدرسه در سطح شهر همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۵۵۰۰
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمود نقوی در بازدید از اردو‌های طرح هجرت دانش‌آموزان حوزه بسیج دانش آموزی شهیده گروسیان همدان اظهار کرد: رنگ آمیزی، نقاشی و زیباسازی ۳۰ مدرسه در سطح شهر همدان توسط بسیج دانش‌آموزی و بسیج سازندگی ناحیه همدان در حال انجام است که باعث امیدواری برای دانش‌آموزان و همکاران در سال جدیدی است که در پیش داریم.

وی افزود: زیباسازی مدارس باعث سعادت و خوشبختی، تلاش و کوشش همراه با نشاط و شادابی در دانش آموزان می‌شود و شور بسیار خوبی برای ۳۲۰ هزار دانش آموز استان همدان خواهد داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در خصوص کلاس‌های بدون معلم گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم از شروع پروژه مهر که اواخر خرداد بوده با ارکان آموزش و پرورش و نهاد‌های اثرگذار در آموزش و پرورش انجام شده و تمام قوا را به کار گرفته‌ایم که با جلسات و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تلاش می‌کنیم که از همه نیرو‌های موجود در آموزش و پرورش استفاده کنیم و پیش‌بینی ما این است که ۲ مهر ۱۴۰۱ کلاس خالی از معلم نداشته باشیم.

وی عنوان کرد: در راستای توسعه عدالت آموزشی مناطق محروم و حاشیه شهر در سطح استان اقداماتی مانند بسته معیشتی، لوازم التحریر و بهداشتی در مناطق توزیع کردیم و در توزیع تجهیزات که با همکاری نوسازی مدارس در حال انجام است، به مناطق محروم ضریب دو دادیم تا بتوانیم عدالت آموزشی را برقرار کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار