خبرهای داغ:

ویژه برنامه هفتم صفر و شبی با شهدای محله اسلامی کریم اهل بیت در سرخه برگزار شد

به مناسبت شهادت امام حسن مجتبی (ع) مراسم عزاداری و شبی با شهدای محله اسلامی کریم اهل بیت در جوار مسجد امام حسن مجتبی (ع) سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۵۵۲۴
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ برنامه بزرگداشت شهادت امام حسن مجتبی (ع) و گرامیداشت مقام شامخ شهدای محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین ابوذر عامری امام جمعه شهر درجزین به همت مجمع و پایگاه امام حسن مجتبی (ع) و پایگاه حضرت آسیه (س) در جوار مسجد امام حسن مجتبی (ع) سرخه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین عامری ضمن عرض تسلیت ایام ماه صفر و گرامیداشت مقام شهدا اظهار کرد: امروز مرزهای اعتقادی و فرهنگی ما دچار مشکل شده است. اگر می خواهیم راه را پیدا کنیم باید دنباله رو مسیر شهدا باشیم.

او افزود: امام حسین اشکی را می پذیرد که اثرگذار باشد اشک عالمانه اشکی است که از درک هدف مکتب سیدالشهدا ریخته شده باشد. شهدا انسان هایی بودند که صدق در گفتار و رفتارشان هویدا بود این اشک بر حسین است که خریدار دارد.

در ادامه امام جمعه درجزین اضافه کرد: پیاده روی اربعین بسیار ستودنی است ولی چه بهتر که همراه با درک مکتب امام حسین (ع) باشد. باید از ظرفیت اربعین برای زمینه سازی ظهور استفاده کرد. این فرصت را غنیمت شمرد تا پیام قیام عاشورا را برای جهانیان بازگو کرد.

شایان ذکر است این مراسم با برنامه هایی از قبیل خاطره گویی رزمنده و جانباز دفاع مقدس، نوحه خوانی، اجرای گروه سرود آسمان و پذیرایی از حاضرین در این محفل همراه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار