فرمانده تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر:

بسیج استعداد و امکانات تیپ عملیاتی امام صادق (ع) به زائرین اربعین

فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: استعداد و امکانات تیپ عملیاتی امام صادق (ع) برای خدمت به زائرین اربعین حسینی بسیج شده است.
کد خبر: ۹۴۵۵۵۳۹
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۵
بسیج استعداد و امکانات تیپ عملیاتی امام صادق (ع) به زائرین اربعین

سردار یدالله کشاورز فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق(ع) استان بوشهر مستقر در جنوب خوزستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از بوشهر افزود: اربعین آمادگی معنوی، نمایش سیاسی قدرت شیعه و زمینه ساز ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف است و در این راه هرگونه کمک و مساعدتی مأجور است.

 

 وی تصریح کرد: برپایی موکب و پذیرایی از زائرین عزیز، راهنمایی و اسکان در اردوگاه های راهیان نور، ایاب و ذهاب به مرز و بلعکس، فضاسازی و ایجاد پارکینگ، امداد رسانی در سوانح و حوادث و هرگونه خدمات مقدور و ممکن از جمله خدمات این تیپ به زائرین اربعین است.

 

فرمانده تیپ عملیاتی امام صادق (ع) خاطر نشان کرد: پیاده روی اربعین بزرگ ترین اجتماعی است که با اراده قلبی و عشق و علاقه مردم رقم می خورد و چنین صحنه هایی را ما تنها در زمان هشت سال دفاع مقدس و اعزام به جبهه شاهد بودیم و این سبقت گرفتن تنها به دلیل حرارت حسینی است که در جان و روح ما شیعیان و تمام دوستداران امام حسین(ع) وجود دارد.

 

سردار کشاورز بیان کرد: گروه هایی که این جریان را قبول ندارند از جمله تکفیری ها در اظهار نظرهایشان بیان کرده اند که به چه میزان از همبستگی و حضور مردم در مراسم اربعین حسینی ترس دارند و این امر معنا و ارزشی مثبت برای ما مسلمانان و شیعیان دارد.

 

پایان خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار