پایش، عارضه یابی و احیای کارخانه لبن کوهسار بافت توسط بسیج مهندسین صنعت و معدن کرمان

به گفته مسئول بسیج مهندسین صنعت و معدن استان کرمان، کارخانه لبن کوهسار بافت که یک کارخانه تولید محصولات لبنیاتی با اشتغال مستقیم 10 نفر می باشد، اخیرا بعد از پایش و عارضه یابی توسط گروههای جهادی تخصصی احیاء شد.
کد خبر: ۹۴۵۵۶۴۳
|
۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، به گفته حجت قاسم پور مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان کرمان، کارخانه لبن کوهسار بافت که یک کارخانه تولید محصولات لبنیاتی با  اشتغال مستقیم 10 نفر در شهرک صنعتی بافت می باشد.

اخیرا بعد از پایش و عارضه یابی این کارخانه توسط گروههای جهادی تخصصی سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان، مهمترین عارضه و مشکل این کارخانه که این واحد را در آستانه تعطیلی قرار داده بود بدهی بانکی ارزیابی شد.

قاسمپور گفت: بعد از عارضه یابی این واحد، پرونده به قرارگاه رفع موانع تولید در سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان ارجاع و توسط کارشناسان سازمان مورد ارزیابی قرار گرفت. در ادامه جهت حل عارضه مذکور جلسات متعددی با رئیس کل دادگستری استان، رئیس دادگستری شهرستان بافت، دادستان بافت و مدیر بانک کشاورزی برگزار و با توقف اجراییه دادگاه و تمدید تسهیلات مشکل کارخانه بر طرف شد. مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان کرمان گفت مدیر عامل کارخانه لبن کوهسار قبل از این، چندین جلسه با مسئولین بانک و دیگر مسئولین استانی جهت تمدید تسهیلات برگزار کرده بود که نتیجه ای حاصل نشده بود خوشبختانه با عنایت خداوند متعال با پیگیری های سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان، مشکل کارخانه برطرف و از تعطیلی آن جلوگیری شد.

وی در پایان گفت پایش، عارضه یابی و احیاء واحدهای صنعتی و معدنی از مهمترین رسالت های این سازمان می باشد که به لطف خداوند متعال در این زمینه تا کنون فعالیتهای قابل قبولی داشته ایم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار