رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین؛

دستبند پلیس بر دستان قاچاقچی سابقه دار در قزوین

سرهنگ علی بیگی از کشف یک کیلو و نیم انواع مواد مخدر در منزل یک قاچاقچی سابقه دار ، توسط ماموران مبارزه با مواد مخدراستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۵۶۶۸
|
۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰

قزوین_سرهنگ علی بیگی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر بیان کرد: در پی انجام اقدامات اطلاعاتي بر روي عناصر تهيه و توزيع مواد مخدر، مشخص شد، فردی که در امر تهيه و توزيع مواد مخدر فعالیت دارد، به تازگی مقادیری مواد مخدر از استان همجوار خريداري و در منزل استجاری خود در یکی از محلات شهر قزوین نگهداری می کند.

وی افزود: ماموران پس از اطمینان از صحت اطلاعات و پس از هماهنگی با اخذ مجوزهای قضایی و قانونی لازم ، اکیپی از مامورین اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر با داشتن اشراف اطلاعاتی کامل ،با شگرد های پلیسی به مخفیگاه متهم وارد شدند.

سرهنگ علی بیگی عنوان کرد: ماموران در یک عملیات غافلگیرانه با توجه به مسلح بودن متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی ۲ قبضه اسلحه ، یک تیغه چاقوی بزرگ ،۲ دستگاه ترازو دیجیتال و مقدار یک کیلو و ۵۰۰ گرم هروئین وشیشه کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با بيان اينكه متهم به همراه همسر خود اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر می کرده افزود: هر دو نفر پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار