خبرهای داغ:

بیشترین حملات دشمن در فضای مجازی انجام می شود/ مجاهدت در فضای مجازی کمتر از جنگیدن رو در رو با دشمن نیست

سردار اسماعیل فرجی گفت: در حال حاضر تمرکز دشمن در حوزه های مختلف مقابله با جمهوری اسلامی ایران بر فضای مجازی است و بیشترین حملات در این فضا انجام می شود.
کد خبر: ۹۴۵۵۷۲۸
|
۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در اولین دوره توانمندسازی فعالان فضای مجازی بسیج استان خراسان شمالی اظهار داشت: بیشترین حمله دشمن در حوزه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اعتقادی، اجتماعی و امنیتی در فضای مجازی انجام می شود و ما در این فضا در حال نبرد با جبهه استکبار هستیم.

 

وی ادامه داد: هر چه نقش مان در فضای مجازی پررنگ شود، قطعا در جهاد ترکیبی که دشمن برعلیه ما شروع کرده پیروز تر خواهیم بود.

 

سردار فرجی با بیان اینکه دشمنان در خارج از کشور هزاران نفر برای تولید محتواهای جعلی و ایجاد شبهه بکارگیری کرده اند،گفت: در داخل کشور نیز افرادی هستند که این اطلاعات و اخبار را منتشر و تایید می کنند و جریان سازی به راه می اندازند.

 

وی تاکید کرد: وظیفه ما در این میان روشنگری و جهاد تبیین است.

 

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین وظایف گردان های سایبری، امید آفرینی است، گفت: کسانی که در فضای مجازی بدنبال اختلاف افکنی و ایجاد تفرقه هستن آب به آسیاب دشمن می ریزند.

 

سردار فرجی اضافه کرد: لذا دقت داشته باشید در فضای مجازی به دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه نباشید و با نگاه امید آفرینی و تقویت پایه های نظام و ارکان حاکمیت قدم بردارید.

 

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی یادآور شد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری اگر مطالبه گری می کنید، باید عالمانه، آگاهانه و منصفانه باشد.

 

وی اضافه کرد: در شرایط روز جامعه بهترین مکان برای امیدآفرینی، فضای مجازی است، زیرا بخش زیادی از افراد جامعه درگیر این فضا هستند.

 

سردار فرجی ابراز داشت: کار در فضای مجازی فراگیر و حساس است، براین اساس باید هوشیارانه وارد عمل شوید، که از سر ناآگاهی در مسیر خط دشمن حرکت نکرده باشید.

 

وی با اشاره به اینکه قطعا مجاهدت در فضای مجازی کمتر از مجاهدت رو در رو با دشمن نیست، گفت: امروز دشمن به دنبال این است که مردم را از ولایت جدا کند و نسبت به آینده نظام و کشور و نسبت به عملکرد دولت ناامید کند.

 

وی با بیان اینکه اگر نتوانیم فضای مجازی را کنترل کنیم، تربیت نسل جوان به دست دشمن می افتد، افزود: انتظاری که هست این است که با قوت تمام ورود کنید و دقت داشته باشید که تفکر و اندیشه امامان انقلاب، را مطالعه کنید و آگاه شوید و در مسیر تفکر حرکت کنید.

 

سردار فرجی بیان داشت: در فضای مجازی اقدامات گردان های سایبری باید برای نظام ارزش افزوده ایجاد کند و بهانه غیرمنطقی دست دشمن ندهید.

 

وی در انتها گفت: محتوا خیلی مهم است، اگر محتوا سالم باشد، جامعه به سمت حرکت و پویایی سوق داده می شود

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار