خبرهای داغ:
در نشست اعضای کمیته های اجلاسیه جهادگران با فرماندار و امام جمعه فردوس انجام شد:

تجلیل و قدردانی از اعضای کمیته ها و برگزار کنندگان اجلاسیه ملی جهادگران

در نشستی با حضور فرماندار و امام جمعه شهرستان فردوس از اعضای کمیته‌ها و دست اندرکاران برگزار کننده اجلاسیه ملی جهادگران که در ۱۳شهریور ماه برگزار شد، قدردانی و تجلیل شد.
کد خبر: ۹۴۵۵۷۸۰
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، نشست اعضای کمیته‌ها و شورای راهبری برگزاری اجلاسیه ملی جهادگران با حضور امام جمعه و فرماندار شهرستان فردوس برگزار شد.

این نشست در راستای قدردانی و تجلیل از اعضای کمیته‌ها و دست اندرکاران برگزار کننده اجلاسیه ملی جهادگران که در ۱۳شهریور ماه با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، برگزار گردید.

روشن فرماندار شهرستان فردوس در این نشست ضمن قدردانی از اعضای کمیته‌ها از تمامی دست‌اندرکاران و عوامل اجرایی که در برگزاری این اجلاسیه باشکوه تلاش نمودند، تجلیل کرد.

وی بیان کرد: برگزاری این اجلاسیه با شکوه نام فردوس و این تاریخ ارزشمند را در سطح ملی به همگان معرفی کرد.

روشن، حضور پر خیر و برکت معاون اول رئیس جمهور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، مسئول بسیج سازندگی کشور و گروه‌های جهادی نخبه را در ایام برگزاری این اجلاسیه در شهرستان فردوس بسیار ارزشمند برشمرد.

 

وی اظهار داشت: اکنون باید برای این تاریخ مهم که اولین کار جهادی کشور در سال ۴۷ بوده است با همدلی و هم افزایی هرساله این تاریخ را پاس بداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار