مسئول بسیج دانشجویی سپاه کربلا درگفتگو با بسیج:

تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب موجب تحول در کشور می‌شود

ساری-مسئول بسیج دانشجویی سپاه کربلا گفت:تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب موجب تحول در کشور می‌شود.
کد خبر: ۹۴۵۵۸۴۴
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، نشست هم اندیشی و هم افزایی اجرای سند اسلامی شدن دانشگاه‌ها با حضور سردار دکتر سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا، دکتر سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران و مدیران و روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشجویی به میزبانی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی مازندران برگزار شد.

تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب موجب تحول در کشور می‌شود
سادات کرمی در حاشیه این نشست در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، با اشاره به اینکه  انسان، مهم‌ترین رکن تحولات و پیشرفت در حوزه‌های مختلف است، گفت:  انسان میتواند با رویکرد‌های جدید، سازوکار‌های کهنه را برچیند و سازکار جدید را جایگزین کند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا با بیان اینکه در تمدن غرب، انسان غربی با رویکرد اومانیسم موجب تغییرات شد، افزود: جمهوری اسلامی هم برای ایجاد تحول و تغییر در تمدن دنیا و تحقق تمدن نوین اسلامی می‌بایست به فکر تولید انسان با تفکر اسلامی باشد.

سادات کرمی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه خروجی دانشگاه‌ها باید شهید چمران‌ها باشند، ادامه داد: اگر خروجی دانشگاه‌ها، انسان‌هایی مثل شهید چمران باشند، قطع به یقین در کشور تحول رخ خواهد داد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا بزرگترین مانع تحول  را انسان‌هایی با تفکر وابسته و عدم خودباوری در حوزه‌های اندیشه و روش دانست و خاطرنشان کرد: اگر انسان‌ها دارای استقلال، خودباوری، توانمندی و تکیه بر دانش و علم، تعهد و تخصص اسلامی باشند، قطعا تحول ساز خواهند بود.

به گفته سادات کرمی با هم افزایی، توانمندی و بهره گیری از ظرفیت‌های دانشگاه‌ها می‌توان به تحول و تحقق تمدن نوین اسلامی دست پیدا کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها