مسئول ستاد مردمی استقبال از زائرین پاکستانی شهر زاهدان:

نقاط مختلف زاهدان در حال خدمت رسانی به زائرین پاکستانی هست

مسئول ستاد مردمی استقبال از زائرین پاکستانی در محور زاهدان گفت: تعداد حضور زائرین روز به روز افزایش پیدا می کنند و ما شاهد حضور بیشتر این عزیزان در موکب های خدمت رسانی هستیم.
کد خبر: ۹۴۵۵۸۷۳
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹

حجت الاسلام والمسلمین مهدی وظیفه دان، مسئول ستاد مردمی استقبال از زائرین پاکستانی شهر زاهدان اظهار داشت: شهر زاهدان در چند نقطه پذیرای زائرین عزیز می باشد که شامل مجموعه الغدیر اداره اتباع خارجی، زائرسرای امام رضا علیه السلام، موکب شهدای دانشجو واقع در اردوگاه شهید مطهری، موکب به وقت حسین و حسینیه شهیدان جهان‌زاده می شود.

وی افزود: روز گذشته ما پذیرای حدود ۱۰۰۰ زائر بودیم که از ۲ مرز ریمدان و میرجاوه به زاهدان رسیده بودند و بخشی از آنان پیش از عظیمت به کشور عراق به سمت قم و بخشی به سمت مشهد رفتند.

وظیفه دان در ادامه گفت: با لطف خداوند تعداد حضور زائرین روز به روز افزایش پیدا می کنند و ما شاهد حضور بیشتر این عزیزان در موکب های خدمت رسانی هستیم.

وی تاکید کرد: پیش بینی ما این است که ما در روزهای آینده سیل حضور گسترده عاشقان اهل بیت را مشاهده نماییم.

مسئول ستاد مردمی استقبال از زائرین پاکستانی در محور زاهدان تصریح کرد: با توجه به سیلی که در کشور پاکستان به وقوع پیوست و مشکلات پیش آمده ما گمان می کردیم که بر حضور زائرین تاثیر بگذارد اما خبری که از کشور پاکستان داریم این است که در روزهای آینده شاهد حضور عظیم زائرین از سمت آن کشور باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما در خدمت رسانی به زائرین حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در سطح موکب ها شاهد لحظات زیبایی هستیم و می بینیم که چگونه اقشار مختلف برای خادمی زائرین خود را محیا ساخته اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار