خبرهای داغ:

آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت سپاه فردوس برگزار شد

آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت سپاه شهرستان فردوس با حضور حجت الاسلام کمالی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا (علیه السلام ) وجمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۵۸۷۸
|
۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان از فردوس آیین تکریم  و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فردوس با حضور حجت الاسلام  کمالی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه السلام وجمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد.

در این مراسم، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه فردوس سرهنگ دوم پاسدار محمد فاطمی نسب ضمن تقدیر از حضور مسئولان شهرستان گفت: حجت الاسلام ارمغان سرچشمه خیر و برکت برای ناحیه فردوس و شهرستان بوده اند و ان شاالله در هرکجا که خدمت می کنند موفق و عاقبت به خیر باشند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین کمالی گفت: یکی از عرصه‌های جهاد تبیین، تبیین زوایای فرهنگ و تاریخ ساز عاشورا است که ضرورت دارد این عرصه ارزشمند برای افکار عمومی بیان شود.

وی ادامه داد: پاسداران باید با تمام وجود با جهاد تبین به یاری ولایت بشتابند و تلاش نمایند که ولایت در جامعه امروز غریب نماند و سپاه پاسداران همیشه باید در جامعه به بیان جهاد تبین بپردازد و جامعه را نسبت به شرایط امروز اسلام و انقلاب آگاه نماید.

حجت الاسلام کمالی گفت: جهاد، مقاومت، استقامت تنها راه مبارزه با دشمن است.  

در پایان این مراسم از زحمات حجت الاسلام ارمغان در دوران تصدی مسئولیت دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس تقدیر و حجت الاسلام نظری برای تصدی این سمت معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها