قطار فوق العاده زاهدان به خرمشهر ویژه اربعین راه اندازی شد

مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: با توجه به اینکه قطار فوق العاده زاهدان به خرمشهر ویژه اربعین راه اندازی شد، قطعاً برای برگشت هم یک رام قطار در نظر گرفته می شود.
کد خبر: ۹۴۵۵۸۸۰
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، میعاد صالحی در حاشیه آیین راه اندازی قطار فوق العاده زاهدان به خرمشهر اظهار داشت: با توجه به اینکه یکی از سیاست های مهم دولت سیزدهم خدمات‌رسانی بهتر به زائران است پیش بینی های لازم انجام شد تا تعداد قطار های اهواز و خرمشهر را ۱۰۰ درصد افزایش دهیم.

وی افزود: بلیط های اهواز و خرمشهر هر یک از دو هفته گذشته ارائه و مردم خریداری کرده و هم اینک نیز می توانند با مراجعه به سایت خریداری کنند.

مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: با رصدی که انجام شد یک قطار فوق‌العاده برای دورترین نقطه به خرمشهر یعنی استان سیستان و بلوچستان اختصاص یافت.

وی تصریح کرد: از شهر زاهدان قطار به صورت رفت و برگشت به مقصد خرمشهر تدارک شده و ما نیز تلاش می کنیم تا این قطار های فوق العاده را برای سایر استان‌ها نیز داشته باشیم.

صالحی گفت: در ایام اربعین حتی تا یک درصد افزایش قیمت نخواهیم داشت همچنین تلاش میکنیم از همه ظرفیت های خود برای تسهیل زیارت زائران اربعین استفاده کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار