باحضور فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی ومدیریت آموزش و پرورش تنگستان
فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی تنگستان درجلسه هماهنگی هفته دفاع مقدس گفت:تقارن سال تحصیلی جدید با هفته دفاع مقدس فرصتی است تا از ظرفیت عظیم این هفته به نشر فرهنگ استقامت پرداخته شود.
کد خبر: ۹۴۵۵۹۵۱
|
۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان ،سرهنگ علی عباسی سملی فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان تنگستان گفت:در حال حاضر دشمن با استفاده از ابزارها و روش های مختلف در تلاش است تا اجازه گسترش ارزش های دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت در میان مردم و نسل جوان را ندهد.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان تنگستان در ادامه افزود:هفته دفاع مقدس یاد آور تلاش وایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و شهدای گرانقدری است که در سنگر دفاع مقدس برای پاسداری از میهن و ارزشهای انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند.
وی اظهار کرد: در حال حاضر دشمن با استفاده از ابزارها و روش های مختلف در تلاش است تا اجازه گسترش ارزش های دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت در میان مردم و نسل جوان را ندهد.
سرهنگ علی عباسی به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس پرداخت و تصریح کرد:نواختن زنگ ایثار،خاطره گویی توسط رزمندگان هشت سال دفاع مقدس درمدارس،دیداربا خانواده شهدای فرهنگی ودانش آموزشهرستان از مهمترین برنامه های درنظر گرفته شده دراین هفته می باشد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان تنگستان نیز ضمن خیر مقدم به حاضرین دراین جلسه گفت:سپاه ،بسیج وآموزش وپرورش با در اختیار داشتن نسلی جوان،متدین وپرتلاش نقشی مهم در تربیت فرزندان وآینده سازان جامعه دارند.
روح الله غلامیان در ادامه افزود:فرصت جوان مومن و انقلابی برای رسیدن به کمال بیشتر است که تقویت بنیه دینی، مذهبی، انقلابی و علمی باید در دستور کار دانش آموزان قرار بگیرد.
درپایان این جلسه مدیرمرکزفضای مجازی بسیج تنگستان با اشاره به اجرای دوره های آموزش سوادرسانه درآن مرکز گفت:آموزش و پرورش نیز می‌تواند با برنامه ریزی مناسب برای دانش آموزان و معلمان می تواندبا نگاه ایجابی ،تفكر انتقادی در مورد سواد رسانه ای و چگونگی برخورد با محتوای رسانه ها را به دانش آموزان منتقل كنند و آنها را در این زمینه تعلیم دهند .
رضامنصورنژاد با اشاره به پررنگ شدن نقش معلمان و حوزه آموزش و پروش در انتقال مفاهیم سواد رسانه ای به دانش آموزان،تصریح كرد: متاسفانه در حال حاضرآشنایی با سواد رسانه دراین وزارت کمرنگ است در صورتی که ضرورت دارد دانش آموزان از پایه های پایین با این موضوع و مفاهیم آن آشنا شوند و از دیگر سو از توانمندی و مهارت افراد متخصص برای آموزش این علم استفاده شود .


انتهای پیام/

ارسال نظرات