مسئول سازمان بسیج سازندگی با اشاره به قرابت ماموریت‌های بنیاد تعاون بسیج و سازمان بسیج سازندگی افزود: برای بهره‌وری بهتر از ماموریت‌های مشترک بهتر است این ماموریت‌ها در حوزه‌های مشخص و مشترک متمرکز شود.
کد خبر: ۹۴۵۵۹۸۴
|
۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، روز سه شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ مراسم انعقاد تفاهم نامه حمایت از گروه های جهادی با حضور سردار محمد زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی و  مجتبی حبیب زاده مقدم مدیرعامل موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج برگزار شد.

این تفاهمنامه با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر "لزوم تقویت و گسترش روحیه جهادی و همچنین تقویت گروه‌های جهادی"  به منظور حمایت از گروه‌های جهادی و حرکت‌های جهادی فی مابین سازمان بسیج سازندگی کشور و موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج منعقد شد.

 سردار زهرایی در این مراسم طی سخنانی با اشاره به گسترش حرکت‌های جهادی حمایت از قرارگاه‌های جهادی را امری واجب دانست و اظهار داشت: هر قرارگاه جهادی در پهنه‌ای مشخص چندین شهرستان را مورد پوشش فعالیت‌های خود قرار می‌دهد و هر قرارگاه شامل حدود ۵۰ گروه جهادی می‌باشد.

وی با اشاره به قرابت ماموریت‌های بنیاد تعاون بسیج و سازمان بسیج سازندگی افزود: برای بهره‌وری بهتر از این ماموریت‌های مشترک بهتر است این ماموریت‌ها در حوزه‌های مشخص و مشترک متمرکز شود و از آنجایی که خدمت‌رسانی بنیاد تعاون بسیج در حوزه عمرانی و محرومیت زدایی توسط موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج صورت می‌گیرد، این تفاهم نامه امروز فی‌مابین این موسسه و بسیج سازندگی منعقد می‌شود.

 حبیب‌زاده مقدم مدیرعامل موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج نیز در ایم مراسم ضمن اشاره به ماموریت‌های موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج، حمایت از گروه‌های جهادی را یکی از برنامه‌ها و ماموریت‌های اساسی این موسسه خواند و گفت: از  اهداف اصلی این تفاهم نامه  هدفمندسازی و تعیین چهارچوب عملیاتی برای گروه‌های جهادی است.

وی افزود: موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج با توجه به تجربیات خود و همچنین ظرفیت‌های تخصصی، فنی و ماشین‌آلاتی می‌تواند ضمن حمایت همه جانبه از گروه‌های جهادی در حوزه‌های عمران اجتماعی، محرومیت زدایی و حوادث غیرمترقبه زمینه تسریع و تسهیل امور را سبب شود.

ارسال نظرات