سردار فدوی:

پیروزی ها و موفقیت های انقلاب اسلامی به برکت کار جهادی بوده است/ بسیج فرمول غلبه بر دشمن است

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه پیروزی ها و موفقیت های انقلاب اسلامی به برکت کار جهادی بوده است، گفت: امروز انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه ابعاد هر روز جلوتر از روز قبل قرار دارد.
کد خبر: ۹۴۵۶۰۰۵
|
۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار « علی فدوی»، صبح امروز(۱۶ شهریور) در اجتماع بزرگ جهادگران  حسینی استان ایلام، اظهار کرد: در طول ۴۴ سال عمر با برکت انقلاب اسلامی خیلی از پاسداران و بسیجیان ما توفیق داشته اند که در حزب خدا قرار گیرند اما لازم است ابتدا انسان باید خود بخواهد در این حزب قرار گیرد و گام های خودش را بردارد و عزم خود را جزم کند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: اربعین حسینی که امروز با حرکت عظیم دهها میلیونی دلدادگان ابا عبدالله الحسین(ع) برگزار می شود یکی از نشان های ظهور است هر چند رسانه های نظام سلطه نمی خواهند این جریان و حرکت عظیم مردمی منعکس شود.

وی بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و تا کنون هیچ زمانی دشمنان و نظام سلطه، حمله و هجوم به انقلاب اسلامی را تعطیل نکرده اند، آنها همه تلاش های مذبوحانه را برای ضربه زدن به جبهه حق انقلاب اسلامی انجام داده اند اما راه به جایی نبرده اند.

سردار فدوی با اشاره به اینکه امروز انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه ابعاد هر روز جلوتر از روز قبل قرار دارد و دشمن در ضعف بیشتر قرار گرفته و عقب رفته است، گفت:  دشمنان ما برای ما تبلیغ می کنند و آمریکایی و اسرائیلی ها برای ما تبلیغ می کنند و در کنگره خود اعتراف می کنند که جبهه انقلاب اسلامی در چه موقعیت اقتداری قرار دارند و خودشان در چه موقعیت ضعفی هستند.

وی یادآور شد: رسانه های معاند در تلاش هستند که از انعکاس حرکت بزرگ اربعین جلوگیری کنند و از این حرکت عظیم  هراس و ترس دارند، اما شاهد آن هستیم که روز به روز ابعاد تازه ای از این اجتماع عظیم نمایان می شود و توطئه های دشمنان یکی پس از دیگری ناکام  می ماند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه بسیج فرمول غلبه بر دشمن است، ابراز کرد: این همه کار، عظمت و بزرگی و پیروزی به برکت کار جهادی بوده است و معنای کار جهادی این است که کار برای خدا باشد، چون کار برای خدا بوده است، خداوند هم یاری کرده و برای جبهه انقلاب اسلامی پیروزی ایجاد کرده است.

وی اظهار کرد: در طول جنگ ۸ساله رژیم بعث عراق علیه ایران اسلامی، رزمندگان اسلام علی رقم کمبودهایی که وجود داشت  جهادی کار کردندو با عزم راسخی که در وجودشان بود، توانستند عملیات‌های  بزرگی همچون والفجر ۸ را طراحی و اجرا کنند که دشمن در تفکرش طراحی و برنامه ریزی این چنینی گنجانده نمی شود.

سردار فدوی بیان کرد: طی سال های گذشته شاهد آن هستیم که ایران اسلامی در ابعاد مختلف پیشرفت‌های زیادی را کسب کرده است و علی رغم توطئه های بی وقفه دشمنان،  وقفه ای در این پیشرفت صورت نگرفته است.

وی با اشاره به اینکه  خدمت به زوار اربعین حسینی یک توفیق بزرگ الهی است، یادآور شد: ایلامی ها و مهرانی ها،  امروز در دل زوار اربعین حسینی قرار دارند و این استان پذیرایی زائرانی است که متبرک به قدم زائران است، اقشار مختلف مردم و بیش از ۶۰ درصد از زوار اربعین مهران را برای تردد انتخاب می کنند و از این رو، فرصت خدمتگذاری در مهران و ایلام بیشتر پیدا می شود.

سردار فدوی با اشاره به اینکه امسال اربعین در فصل گرم سال برگزار می شود، ابراز کرد: این گرما موجب می شود که تمهیدات بیشتری برای زوار اربعین فراهم شود و در این راستا نیز برنامه ریزی لازم و گسترده برای خدمت رسانی به زوار  انجام شده است.

جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: این باور را باید در خود پرورش دهیم که خدمت صادقانه و برای خدا و مردم باشد و فرصت خدمت فرصتی است که خداوند به ما عطا کرده است و باید قدر دان این فرصت باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار