سخنگوی ستاد اربعین سیستان و بلوچستان:

۲۱ دستگاه اجرایی در حال خدمت رسانی به زائرین پاکستانی هستند

سخنگوی ستاد اربعین استان سیستان و بلوچستان گفت: ۲۱ نهاد و دستگاه اجرایی در حال خدمت رسانی به زائران پاکستانی حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام هستند.
کد خبر: ۹۴۵۶۰۶۳
|
۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، جواد قنبری، سخنگوی ستاد اربعین استان سیستان و بلوچستان از خدمت رسانی گسترده دستگاه های اجرایی استان به زائران پاکستانی گفت و افزود: ۲۱ نهاد و دستگاه اجرایی در حال خدمت رسانی به زائران پاکستانی حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام هستند.

سخنگوی ستاد اربعین استان سیستان و بلوچستان افزود: این نهادها ذیل ۱۱ کمیته تخصصی سازمان یافته و بنا به تخصص و تعهدی که دارند به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی هستند.

وی تصریح کرد: این ۱۱ کمیته شامل کمیته های اعزام، مشارکت های مردمی، امداد و نجات، فرهنگی و آموزشی، مستندسازی، زیرساخت، بهداشت و درمان، اطلاعاتی و امنیتی، اتباع خارجی، فناوری و ارزیابی است.

قنبری در ادامه افزود: تاکنون ۱۴ هزار و ۵۲۰ نفر زائر از مرز های ریمدان و میرجاوه وارد کشور شده اند که ۶۹۸۴ نفر مربوط به مرز میرجاوه و ۷۵۳۶ نفر نیز مربوط به مرز ریمدان است.

سخنگوی ستاد اربعین استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تعداد هم استانی های ما نیز که در سامانه سماح جهت تشرف به زیارت اربعین ثبت نام کرده اند ۱۹ هزار ۴۲۰ است.

ارسال نظرات