به همت حوزه حضرت آسیه(س)برگزار شد؛

برپایی هیئت عاشقان ولایت ویژه فعالان عرصه تعلیم و تربیت‌

هیئت عاشقان ولایت با حضور ارکان حوزه حضرت آسیه (س)، مربیان، سرگروه‌های حلقه‌های صالحین و فرماندهان پایگاه‌های تابع برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۵۶۱۱۰
|
۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، به همت شعبه تعلیم و تربیت حوزه حضرت آسیه (س) و همکاری پایگاه معصومیه هیئت عاشقان ولایت ویژه فعالان عرصه تعلیم و تربیت، در مسجد امام محمدباقر(ع) برگزار شد.
خانم رضایی در ابتدای سخنرانی خود به مباحث مهارتی و الزامات حلقات صالحین، که به صورت ثابت و متغیر باید در حلقات مطرح شود؛ پرداخت و در ادامه گفت: لازمه تربیت، تعلیم به‌ نفس است؛ یعنی‌اول‌ باید نورانیت در وجود سرگروه نشأت بگیرد تا بتواند انسان تربیت کند.
استادیار ناحیه امام حسن مجتبی(ع)در ادامه خاطرنشان کرد: فعلان عرصه تعلیم و تربیت باید از انبیاء که روششان برای تربیت انسان‌ها، جامعه‌سازی بود الگو بگیرند. یعنی اول محیط حلقات خود را تربیتی کنند تا بتوانند انسان تربیت کنند. چون اگر محیط حلقه درست شود تربیت انسان نیز راحت‌تر خواهد شد.
خانم طباطبایی فرمانده ‌حوزه‌ حضرت آسیه(س) در رابطه با برگزاری این هیئت گفت: به حول و قوه الهی در نظر داریم این نشست را به صورت ماهانه جهت آگاهی، روشنگری و تغذیه محتوای فعالان حلقه‌های صالحین برگزار کنیم؛ تا بتوانند نسبت به حلقه‌های صالحین پایگاه‌ها متحدانه و متداوم، برنامه داشته باشند.

انتهای‌پیام/صادقی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار