خبرهای داغ:
سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز:

توجه به رویدادهای فرهنگی ، به غنای المپیاد پرچم کمک می کند

تبریز- سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز گفت: توجه به رویدادهای فرهنگی همگام با برگزاری المپیاد پرچم به غنا و اثربخشی آن خواهد انجامید.
کد خبر: ۹۴۵۶۱۳۳
|
۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۸

امیر نصیربیگی در نشست کارگروه تدوین دستورالعمل و شیوه نامه اجرایی المپیاد فرهنگی ورزشی پرچم خاطر نشان کرد: هر رویدادی که با توجه به موضوعات فرهنگی گام بردارد، موفق و اثرگذار بوده و این قوت و استحکام، زمینه ساز استمرار آن خواهد بود.

وی افزود: رویداد المپیاد پرچم که به پیشنهاد جناب سرهنگ ملا حسینی، فرمانده محترم بسیج شهرداری تبریز به جریان افتاد و توانست به رویدادی ماندگار در حوزه ورزش همگانی تبدیل شود.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز ادامه داد: تبریز به عنوان دبیرخانه ملی این رویداد معرفی شده است و امیدواریم با هم اندیشی همکاران در اقصی نقاط کشور نتیجه مطلوب از این تلاش حمعب حاصل شود.

نصیربیگی خاطر نشان کرد: تحلیل داده‌ها و خروجی برنامه ها، به مشارکت گسترده در کشور منجر می شود و خواهد توانست تاثیرات موثر خود را بگذارد.

وی با قدردانی از همراهی ارزنده همه میهمانان حاضر در نشست کارگروه تدوین دستورالعمل و شیوه نامه اجرایی المپیاد فرهنگی ورزشی پرچم اضافه کرد: این رویداد در تعامل با سایر وزارتخانه‌های همکار همچون آموزش و پرورش ، ورزش و جوانان ، فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز نهاد صدا و سیما، خواهد توانست قاطبه شهروندان را با خود همراه کند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار