نماینده ولی فقیه در استان گیلان:

بررسی ارتقا عملکرد دست اندرکاران بصیرتی بسیج در گیلان

نماینده ولی فقیه در گیلان در نشست مجمع و هیات اندیشه ورز استادیاران نواحی و سرمربیان اقشار شبکه‌ی تربیتی بسیجیان سپاه قدس گیلان بر لزوم موضع گیری به موقع و بجا در عرصه‌ی تحولات اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی تاکید کرد.
کد خبر: ۹۴۵۶۱۸۴
|
۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی در  نشست مجمع و هیات اندیشه ورز استادیاران نواحی و سرمربیان اقشار شبکه ی تربیتی بسیجیان سپاه قدس گیلان با اشاره به اهمیت مدیریت در جامعه اسلامی بر اساس موازین شرع و اخلاق اظهار کرد: مهمترین ویژگی مدیریت در عصر حاضر، داشتن تعمق و بصیرت برای ایجاد تحول در حوزه ی سازمانی ست و این مهم باید در وجوه مختلف عملکردها و فعالیت ها بویژه در حوزه ی فرهنگ و روشنگری عینیت یابد.

وی با اشاره به رسالت مهم هیات های اندیشه ورز و استادیاران نواحی مختلف سپاه، افزود: شفاف‌سازی، ابهام زدایی و دشمن‌شناسی از جمله الزاماتی است که می‌تواند روند تحقق اهداف پیش بینی شده در راهبردهای فرهنگی – تربیتی را تسریع نماید.

نماینده ولی ففیه در استان گیلان مجموع دست اندرکاران شبکه های تربیتی حوزه‌ی بسیج را به آینده نگری نسبت به مسیر حرکت جامعه و رصد افق های روشنی بخش در راستای نیل به تمدن نوین اسلامی فراخواند و گفت: یکی دیگر از رسالت‌های دست اندرکاران حوزه ی بصیرت افزایی، ارایه ی مشاوره های سازنده و تصمیم ساز برای تصمیم گیری بهتر مسؤولان است که می‌تواند ارتقاء بهره وری را بدنبال داشته باشد.

فلاحتی با تأکید بر لزوم موضع‌گیری به موقع و بجا در عرصه ی تحولات اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی بیان کرد: موضع‌گیری عالمانه و به موقع است که می تواند در بستر نقد سازنده به ارتقاء روند اداره ی امور کمک نماید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات