خبرهای داغ:
بیانیه؛

روز جمعه هفده شهریور 1357، فرزندان روح الله جان خویش را سپر بلای انقلاب کردند

تبریز- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با صدور بیانیه ای روز 17 شهریور و یاد و نام شهدای این روز را گرامی داشت.
کد خبر: ۹۴۵۶۲۳۲
|
۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در متن این بیانیه آمده است؛ شهریور ماه یادآور ایثار و از جان گذشتگی شهدایی است که با نثار خون خود، میدان ژاله را به میدان سرخ و میدان شهدا تبدیل کرده و مظلومیت ملت ایران را تا روزگار باقی است بر تارک تاریخ این مرز و بوم به عنوان پیشگامان و پیشتازان فجرآفرین 1357 ثبت کردند.
روز جمعه هفده شهریور 1357، فرزندان امام روح الله با یقین و باورمندی به هدف های مقدس و الهی و بلندشان، در کربلای ژاله در محاصره دشمن قرار گرفته و زیر باران سرب و گلوله دژخیمان پهلوی جان خویش را سپر بلای انقلاب و اهداف والای آن کردند.
شهدای گرانقدر 17شهریور 1357مجاهدانی غیور بودند که ایمان در دل ‏هایشان راه یافته بود؛ شیر دلانی که نه برای دنیا، بلکه برای وعده‌‏های الهی و رضای حضرت حق به پا خاستند و جلوی ستم پهلوی ایستادند.
رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی به حقیقت در عظمت این واقعه تاریخی، هفدهم شهریور را مکرر عاشورا و میدان شهدا را مکررِ کربلا و شهداى این حادثه را مکررِ شهداى کربلا خواندند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم بویژه شهدای والامقام 17شهریور 1357، از عموم اهالی متدین و ولایتمدار استان دعوت می کند تا با زنده نگاه داشتن دلاوری ها و رشادت های ایثارگران، با آرمان‌های شهدا و امام شهدا تجدید میثاق کرده و گذشته پرافتخار را به عنوان چراغ راه آینده‌ی خود قرار دهند و با بزرگداشت این گونه
ایام الله و زنده نگهداشتن پیام های جاودانه و راهگشای آن، کشور و نظام خود را از گزند توطئه ها و دشمنی ها حفظ نمایند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی

ارسال نظرات
آخرین اخبار