خبرهای داغ:

گشت محله محور با حضور پنج تیم گشتی در سرخه برگزار شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه از برگزاری گشت محله محور رضویون با حضور بسیت نفر از بسیجیان همراه با جلسه توجیهی فرماندهان گشتی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۶۳۶۴
|
۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ در راستای برنامه های اجرایی در پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) محمدرضا امامی فرمانده این پایگاه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار گرد: به دنبال انجام تعمیرات در پایگاه به همت بسیجیان حلقه شهید ایمانی نسب نظافت و شست و شوی داخل پایگاه همراه با جابجایی وسایل پایگاه انجام شد.

او افزود: همزمان با قرار داشتن در فصل تابستان و با هدف ایجاد اوقات مفرح برای بسیجیان حلقه ورزشی شهید حسین صفا در سالن ورزشی امام خمینی (ره) برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) بیان داشت: هر هفته به نیت یک شهید حلقه ورزشی با مشارکت بسیجیان این پایگاه مقاومت برپا می شود؛ این هفته نیز به نیت شهید حسن عربی با حضور پرشور بسیجیان پایگاه مقاومت امام حسین (ع) برپا شد.

امامی در ادامه اضافه کرد: با هدف برقراری آرامش و امنیت در سطح محله گشت محله محور با حضور گسترده پنج تیم گشتی بسیجیان پایگاه امام حسین (ع) به تعداد بیست نفر برگزار شد.

او عنوان کرد: پیش از انجام این گشت محله محور، حلقه صالحین بسیجیان حاضر در گشت و توجیه فرماندهان تیم های گشتی روی نقشه شهرستان توسط مسئول عملیات پایگاه امام حسین (ع) انجام گرفت.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار