خبرهای داغ:
معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان قزوین؛

اجرای کمپین احیای قلبی ریوی همزمان با روز جهانی کمک های اولیه در قزوین

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: در روز جهانی کمک های اولیه، دوره آموزش میدانی احیاء قلبی ریوی در پارکها و معابر پر تردد شهری در قزوین اجرا می شود.
کد خبر: ۹۴۵۶۳۷۲
|
۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸

تهمینه ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت روز جهانی کمک های اولیه، مصادف با ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ و در صدمین سال تأسيس جمعیت، کمپین ملی احیای قلبی ریوی (CPR) در سطح کشور در ۱۰۰ پارک یا معابر پرتردد شهری از طریق ایجاد ایستگاه های آموزشی به اجرا در می آید.

وی افزود: از این رو در این خصوص در سه بوستان ملا خلیلا، بانوان و ملت در قزوین از ساعت ۸ لغایت ۱۰ صبح روز شنبه ۱۹ شهریور مصادف با روز جهانی کمک های اولیه توسط جمعیت هلال احمر، ایستگاههای آموزشی برای عموم برپا می شود تا کمپین ملی احیای قلبی ریوی (CPR) در قزوین نیز به اجرا در آید.

ابراهیمی ادامه داد: در این کمپین با تاکید بر احیاء قلبی و ریوی, مواردی از قبیل; ارزیابی اولیه, ارزیابی فرد حادثه دیده, روش صحیح انجام احیای قلبی و آموزش چگونگی برخورد با حادثه دیدگان و مصدومان در شرایط بحرانی و حوادث برای همشهریان ارائه خواهد شد.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان قزوین عنوان کرد: انتشار اپلیکیشن کاربردی کمک های اولیه، انتشار کلیپ های آموزشی با گویش های محلی به روش میکرولرنینگ، پخش کلیپ های آموزشی از رسانه ملی و انتشار کلیپ های آموزشی ویژه ناشنوایان از دیگر برنامه های خاص جمعیت هلال احمر استان به مناسبت این روز است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها