رئیس کل دادگستری استان البرز مطرح کرد؛

نقش مؤثر جمع آوری معتادان متجاهر در کاهش سرقت های خرد در البرز

رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: جمع آوری معتادان متجاهر با همراهی و کمک بهزیستی و سایر دستگاه ها، نقش موثری در کاهش سرقت های خرد داشته است.
کد خبر: ۹۴۵۶۴۰۷
|
۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حسین فاضلی هریکندی، رئیس کل دادگستری استان البرز در دیدار با مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از سرقت های خرد در البرز از سوی معتادان متجاهر صورت می گیرد، گفت: جمع آروی این معتادان با همراهی و کمک بهزیستی و سایر دستگاه ها، نقش موثری در کاهش این نوع سرقت ها داشته است.

نقش موثر جمع آوری معتادان متجاهر در کاهش سرقت های خرد در البرز

وی بیان کرد: عدم وجود اردوگاه ماده ۱۶ در استان البرز مشکلاتی را در زمینه معتادان متجاهر به وجود آورده بود که با ایجاد آن یک همت جمعی در این استان اتفاق افتاد و شاهد کاهش چشمگیر پرونده های سرقت بودیم. بیشترین پرونده های بخش جرائم در استان البرز مربوط به سرقت بود که امروز از جایگاه هشتم کشوری در سال ۹۸ به جایگاه ۲۳ رسیده ایم .

به گفته رئیس کل دادگستری استان البرز، این استان با برخی مشکلات اجتماعی خاص خود در کنار مشکلات عمومی مواجه است که از جمله آن ها می توان به حاشیه نشینی و تغییر کاربری ها اشاره کرد. زیرساخت های استان البرز متناسب با جمعیت آن رشد نکرده و همجواری این استان با پایتخت نیز به مشکلات آن افزوده است .

فاضلی هریکندی وجود زندان ها را از دیگر مشکلات حوزه اجتماعی استان البرز برشمرد و افزود: امروز به واسطه وجود این زندان ها شاهد حضور برخی از خانواده های زندانیان دارای حبس های بلند مدت برای اقامت هستیم که پیامدهای اجتماعی خاص خود را به دنبال داشته است. بهزیستی البرز به واسطه این مشکلات با جامعه هدف بیشتری برای خدمات دهی مواجه خواهد شد .

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها