خبرهای داغ:
همدان-اهالی خوش قلب روستای دهنجرد در حرکتی خودجوش و جهادی برای آبادانی روستا در قالب «نذر عمرانی» اقدام به معبرگشایی و عقب نشینی در روستا کرده‌اند.
کد خبر: ۹۴۵۶۴۱۳
|
۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷

«نذر عمرانی» اهالی روستای دهنجرد برای معبرگشایی+تصاویر

به گزارش خبرگزاری بسیج، اهالی خوش قلب روستای دهنجرد در حرکتی خودجوش و جهادی برای آبادانی روستا در قالب «نذر عمرانی» اقدام به معبرگشایی و عقب نشینی در روستا کرده‌اند.

اهالی روستای دهنجرد با پیشنهاد و توصیه اعضای شورا و دهیار در روستا طبق ابلاغ طرح هادی برای آبادانی روستا بر آن شدند تا برای معبرگشایی محله‌های مورد نظر اقدام کنند و با نزدیک شدن به استاندارهای لازم از امکانات بیشتر برخوردار شوند و به پیشرفت و توسعه روستا کمک کنند.

دهیار روستای دهنجرد شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با تشکر از اقدام انقلابی و جهادی اهالی روستا گفت: طی ۱۰ سال گذشته ۲۱ عقب‌نشینی در سطح روستا انجام شده بود و طیدو ماه گذشته که سعادت خدمتگزاری به اهالی را داریم با کمک اعضای شورا و دعوت اهالی روستا به پیشرفت روستا، ۵۰ عقب‌نشینی در سطح روستاها انجام شده است.

مریم عارفی فرد افزود: این اقدامات جهادی و انقلابی از خاک‌برداری، تخریب، آواربرداری و دیوارکشی به طور کامل توسط خود اهالی انجام‌شده است و اهالی برای تسریع پروژه‌های عمرانی روستا، بخشی از نذورات دهه اول محرم و حاصل فروش تیرهای چوبی خارج شده از خانه‌های فرسوده را به دهیاری هدیه کردند.

وی با اشاره به اینکه «نذر عمرانی» پیامدهای خوبی چون حضور مسئولان استانی و شهرستانی در روستا داشت، گفت: بخشداری بخش لالجین، رئیس اداره مخابرات، امور آب و فاضلاب شهرستان بهار و مدیریت مخابرات شهرستان و مدیرکل مخابرات استان همدان طی بازدیدهایی که از روستا داشتند، وقتی شاهد این اقدامات جهادی اهالی بودند، ترغیب شدند و قول‌های مساعدی چون تعویض شبکه آب‌رسانی فرسوده روستا، تیر برق و شبکه زیر زمینی مخابرات و آسفالت را برای رونق روستا دادند.

دهیار روستای دهنجرد شهرستان بهار عنوان کرد: زنان روستایی نیز در اقدام جهادی دیگری با راه اندازی «نهضت روشنایی روستا توسط بانوان» مبالغی از اهالی جمع آوری کرده‌اند تا با خرید لامپ‌ها و چراغ‌های یک‌شکل بعد از آسفالت ریزی روستا بر سر درب منازل نصب کنند و زیبایی روستا را دوچندان کنند و امیدواریم به زودی شاهد آبادانی روستا باشیم.

«نذر عمرانی» اهالی روستای دهنجرد برای معبرگشایی+تصاویر

«نذر عمرانی» اهالی روستای دهنجرد برای معبرگشایی+تصاویر

«نذر عمرانی» اهالی روستای دهنجرد برای معبرگشایی+تصاویر

«نذر عمرانی» اهالی روستای دهنجرد برای معبرگشایی+تصاویر

انتهای پیام/

ارسال نظرات