مدیر بسیج سازندگی سپاه سلمان در گفتگو با خبرگزاری بسیج:
سرهنگ ملایی گفت: در راستای خدمت رسانی بهتر به زائرین پاکستانی هزار و ۵۰۰ جهادگر بسیجی خواهر و برادر در ۶ موکب افتخار خادمی و نوکری ابا عبدالله الحسبن (ع) را در سیستان و بلوچستان دارند.
کد خبر: ۹۴۵۶۴۳۶
|
۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۲

سرهنگ پاسدار غلامرضا ملایی، مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در حاشیه بازدید از زائرسرای امام رضا(ع) و خدمت رسانی جهادگران بسیجی در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: دغدغه و رسالت اصلی و مهم بسیج سازندگی خدمت رسانی است که خداوند بار دیگر بهگروه های جهادی ما توفیق داد تا در ادامه رسالت خود از زائران ابا عبدالله الحسین(ع) میزبانی کنند.

وی با اشاره به این مطلب که سیستان و بلوچستان دروازه ورود زائران غیر ایرانی به کربلاست و در واقع  سیستان و بلوچستان آغازگر حرکت فرهنگی اربعین است، افزود: به همین منظور بیش از هزار و ۵۰۰ نفر از جهادگران بسیجی خواهر و برادر در قالب ۱۰۰ گروه جهادی در سیستان و بلوچستان در ۶ موکب به زائران پاکستانی خدمت رسانی می‌کنند.

سرهنگ ملایی ادامه داد: بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان جهت میزبانی از زوار پاکستانی که از مرزهای استان به قصد تشرف به کربلا و پیاده روی اربعین حسینی تشریف می آورند جلسات ستادی متعددی را برگزار کرده است، و یک قرارگاه جهادی در سیستان و بلوچستان جهت استفاده از تمام ظرفیت های سپاه، بسیج، مردمی، ادارات و سازمانهای حمایتی و دولتی برگزار شده است.

این مسئول بیان کرد: شوراهای جهادی بسیج سازندگی در شهرستان‌های مقصد که ورود زائران را در شهرستان دشتیاری و شهرستان مسیر راه دارند برنامه هایی تعریف شد که گروه جهادی در راستای خدمت رسانی به زائران پاکستانی با راه اندازی موکب در میدان حضور دارند.

ملایی تصریح کرد: تعداد ۶ موکب در مرزها ی سیستان و بلوچستان توسط گروه های جهادی برپا شده است که یک موکب در مرز میرجاوه و پنج موکب در مرز ریمدان جهت خدمات اسکان، مشاوره، بهداشتی، درمانی به زائران فعال است.

ارسال نظرات