خبرهای داغ:
شهردار بهار خبر داد

نظارت بر ارائه خدمات مطلوب به زائران به صورت شبانه روزی

همدان-شهردار بهار گفت: در کنار تامین خدمات، نظارت بر عملکرد و ارائه خدمات مطلوب به زائران، رفع نواقص مراکز خدماتی_رفاهی و بین راهی، مساجد و سرویس‌های بهداشتی به صورت شبانه روزی در حال اجرا است.
کد خبر: ۹۴۵۶۴۶۶
|
۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، شهردار بهار ضمن نظارت بر ارائه خدمات مطلوب کارکنان و پاکبان برای خدمت‌رسانی به زائرین حسینی در موکب آیت الله بهاری (ره) از ایستگاه صلواتی آیت الله شیخ محمد بهاری(ره) بازدید و توصیه‌های لازم را به مسئولین مربوطه ارائه داد‌.

مهدی مجیدی در این بازدید اظهار کرد: در کنار تامین خدمات تنظیف، پاکسازی، تسطیح و ترمیم محل استقرار موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی نظارت بر عملکرد و ارائه خدمات مطلوب به زائران، رفع نواقص مراکز خدماتی_رفاهی و بین راهی، مساجد، سرویس‌های بهداشتی به صورت شبانه روزی در حال اجرا است.

وی با اشاره به برنامه‌های مختلف در این موکب افزود: در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی، اقامه نماز جماعت به امامت امام جمعه شهر بهار در نمازخانه امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

شهردار بهار گفت: همچنین در راستای سرگرمی کودکان با مشارکت کتابخانه عمومی شهر بهار و پایگاه شهید شیرودی و همکاری سایر کمیته‌ها ایستگاه نقاشی و غرفه کودک در محوطه نماز خانه امام خمینی(ره) برپا شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار