خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

راهپیمایی عظیم اربعین رزمایش وحدت و یکپارچگی مسلمانان است

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به اهمیت برپایی راهپیمایی اربعین حسینی، گفت: این راهپیمایی عظیم در حقیقت رزمایش وحدت و یکپارچگی مسلمانان است.
کد خبر: ۹۴۵۶۵۰۴
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام محمدعلی آل هاشم روز شنبه در آئین بدرقه اعضای موکب هنرمندان عاشورایی تبریز برای حضور در راهپیمایی اربعین، افزود: راهپیمایی میلیونی اربعین از عظیم‌ترین اجتماعات مردمی با حضور ملیت‌های مختلف و نمادی زیبا از امت واحده اسلام است.

وی افزود: پیاده روی زوار امام حسین(ع) در اربعین از دیرباز و با توصیه و تاکید ائمه معصومین(ع) برگزار می‌شد و امروز نیز موجب ایجاد وحدت و انسجام بین مسلمین و مؤمنین و رزمایشی بی‌نظیر از وحدت در مقابل دشمنان اسلام است.

حجت الاسلام آل هاشم نقش و جایگاه هنر در تبیین آموزه‌ها و رویدادهای مذهبی را بی بدیل و مهم خواند.

نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: با توجه به هجمه‌ها و شبهه افکنی‌های دشمنان علیه مبانی دینی و اسلامی، هنرمندان می‌توانند با بهره‌گیری از زبان قدرتمند هنر به تبیین واقعیت‌های دین مبین اسلام پرداخته و با بهره‌گیری از اهرم هنر به مقابله با این هجمه‌ها بپردازند.

وی ابراز امیدواری کرد هنرمندان و اهالی سینما که در این رویداد عظیم حضور می‌یابند رسالت هنری خود را به انجام رسانده و راهپیمایی عظیم اربعین حسینی را با نگرشی هنرمندانه و به زبان گویای هنر به تصویر بکشند و باید هر هنرمند در رشته فعالیتی خود در حد توان این حرکت جهانی را برای آیندگان روایت کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار