انتشار موج خدمت رسانی به زائران پاکستانی در نقاط مختلف کشور

مسئول ستاد مردمی استقبال از زائرین پاکستانی استان سیستان و بلوچستان گفت: حرکت مردم سیستان و بلوچستان در خدمت رسانی به زائران پاکستانی موجب آن شد تا موج خدمت رسانی در سایر نقاط کشور نیز راه بیافتد.
کد خبر: ۹۴۵۶۵۵۳
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۹

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، رضا بختیاری، ضمن ابراز خرسندی از فراهم شدن امکان خادمی زائران حضرت اباعبدالله الحسین در این استان گفت: ما هر روز شاهد ثبت لحظاتی زیبا در بیان عاشقی مردم به امام حسین(ع) هستیم.

مسئول ستاد مردمی استقبال از زائرین پاکستانی استان سیستان و بلوچستانا فزود: مرز ریمدان امسال اولین سال است که شاهد حضور گسترده زائران پاکستانی است اما با توجه به در دسترس تر بودن برای شیعیان پاکستانی بیشتر مورد اقبال قرار گرفت.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه شهرستان دشتیاری به تازگی از ذیل شهرستان چابهار جدا شده و استقلال یافته، امکانات مناسب و کافی را دارا نبود و پایانه نیز زیرساخت لازم را نداشت.

بختیاری افزود: حضور زائران پاکستانی و خادمین موجب پیشرفت پایانه ریمدان شد و با همت خادمین اکنون تا حد مناسبی زیرساخت پایانه پیشرفت پیدا کرد.

مسئول ستاد مردمی استقبال از زائرین پاکستانی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اکنون در پایانه مرزی ریمدان هم خادمین و گروه های جهادی بومی و هم غیر بومی در حال خدمت رسانی هستند.

وی ادامه داد: ما اکنون شاهد حضور گسترده خادمین از اقسا نقاط کشور حتی از استان های خوزستان، گیلان، اصفهان و ... هستیم که این نشان تقدس کار و حرکت صورت گرفته است.

بختیاری ادامه داد: در روز گذشته نزدیک به ۲ هزار نفر زایر پاکستانی از مرز ریمدان وارد ایران شد که با لطف اهل بیت خدمات خوبی به آنان ارایه شد.

مسئول ستاد مردمی استقبال از زائرین پاکستانی استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: حرکت مردم سیستان و بلوچستان در خدمت رسانی به زائران پاکستانی موجب آن شد تا موج خدمت رسانی در کل منطقه راه افتاده و امروز این حرکت به استان های همجوار نیز انتشار پیدا کرده است.

وی افزود: خادمین مردمی استان هایی که در مسیر حرکت زائران پاکستانی است با تماس های متعدد پیگیر حضور این عزیزان در موکب های خود هستند.

بختیاری خاطرنشان کرد: امروز با لطف امام حسین علیه السلام، عزت حرکت اربعین حسینی هر روز بیشتر می شود.

ارسال نظرات