خبرهای داغ:
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان:

مسیرهای پیاده‌روی جاماندگان حسینی در استان سمنان مشخص شد

حجت الاسلام عباس عبدالهی از مشخص شدن مسیرهای پیاده روی اربعین جاماندگان حسینی در استان خبر داد و گفت: این مراسم همزمان با سایر نقاط کشور از صبح روز اربعین برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۵۶۶۰۲
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام عباس عبدالهی با بیان اینکه مسیرهای راهپیمایی اربعین جاماندگان حسینی در استان سمنان مشخص شد، ابراز کرد: در شهر شاهرود این راهپیمایی از سه راه مجن تا بسطام امامزاده سید ابوالقاسم (ع) برگزار می‌شود و مجری آن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود و شورای هیئات مذهبی این شهرستان خواهد بود از سوی دیگر سخنرانی، موکب‌های پذیرایی، روضه خوانی، نماز جماعت و … از جمله برنامه‌های جانبی این مراسم است.

وی افزود: در سمنان این مراسم از میدان امام رضا (ع) تا مصلای امام (ره) برگزار می‌شود و مجری آن نیز تبلیغات اسلامی شهرستان خواهد بود همچنین سخنرانی، مداحی، پذیرایی، روضه خوانی و … از جمله برنامه‌های محوری این روز در سمنان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در دامغان از فردوس رضا تا امامزاده جعفر ورکیان برگزار می‌شود، تاکید کرد: مجری این مراسم که از صبح تا ظهر روز اربعین برگزار خواهد شد اداره تبلیغات اسلامی شهرستان است و در آن روضه خوانی، سخنرانی، موکب ها، مرثیه سرایی و … تدارک دیده شده است.

عبدالهی بیان کرد: اداره تبلیغات اسلامی گرمسار مراسم پیاده روی جاماندگان حسینی را از گلزار شهدا تا امامزاده اسماعیل تدارک دیده است و در آن برنامه‌هایی مانند سخنرانی مذهبی، روضه خوانی، موکب‌ها و … برگزار می‌شود همچنین مراسم مشابهی در میامی از میدان عاشورا تا گلزار شهدا با همراهی مردم متدین این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: پیاده روی اربعین جاماندگان در مهدی شهر از میدان امام رضا (ع) تا گلزار شهدا همزمان با صبح اربعین، در سرخه از میدان آزادی تا امام زاده لاسجرد و در بیارجمند از چهار راه امام علی (ع) تا گلزار شهدای گمنام برگزار خواهد شد که همه این برنامه‌ها با سخنرانی، مداحی، مرثیه سرایی و … همراه خواهند بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها