رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان البرز:

برای رسیدن به موفقیت باید حلقه اتحاد شکل گیرد/ با تمام توان به کمک هنرمندان می آییم

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان البرز گفت: برای رسیدن به موفقیت باید حلقه اتحاد شکل گیرد تا بتوانیم تفکرمان که ارتقابخش هنر استان است را ارتقا دهیم.
کد خبر: ۹۴۵۶۶۵۱
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، ابراهیم نوروزی فر، رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان البرز و رئیس شورای سیاست گذاری جشنواره تئاتر بسیج البرز از برگزاری جشنواره تئاتر بسیج به دنبال ابلاغیه سازمان بسیج هنرمندان با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به تبع آن اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز خبر داد.

برای رسیدن به موفقیت باید حلقه اتحاد شکل گیرد/ با تمام توان به کمک هنرمندان می آییم

وی با اشاره به اینکه به دلیل محدودیت زمانی برخی مسائل باید به صورت فشرده مطرح و پیگیری شوند، افزود: پیش از این نیز  برخی دغدغه های هنرمندان البرزی در محافل مختلف مطرح شده اما امروز باید به یک جمع بندی برسیم تا برخی از موانع و مشکلات موجود در این مسیر، مورد بحث و بررسی قرار گیرد و با هم اندیشی، راه برای مجموعه تئاتر این استان هموار شود.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان البرز، اتحاد را مهم ترین بخش انجام امور مهم دانست و مطرح کرد: امید آن می رود با رقم خوردن این اتفاق خوب، بذر امید در دل اهالی فرهنگ و هنر به خصوص تئاتری ها جوانه بزند. ما نیز این نوید را می دهیم که با تمام توان به کمک هنرمندان استان می آییم تا خدمات ارزنده ای به جامعه هنر و هنرمند ارائه شود.

نوروزی فر گفت: بسیاری از کارهای بزرگ از دل اتفاقات کوچک برآمده اند؛ بخش اعظم کارها علاوه بر اتحاد، همت است که در حال حاضر این دغدغه وجود دارد و متولیان فرهنگی در استان آستین ها را بالا زده و آماده همکاری هستند. پول حل کننده برخی مشکلات هست اما همه موضوع نیست و برای رسیدن به موفقیت باید حلقه اتحاد شکل گیرد تا بتوانیم تفکرمان که ارتقابخش هنر استان است را ارتقا دهیم.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها