فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی؛

آمادگی کامل سپاه و بسیج برای خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی

سردار کریمی گفت: سپاه پاسداران در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی اقدامات مختلفی از جمله تامین امنیت، بهداشت و درمان، حمل و نقل، آبرسانی و مواد غذایی و سایر اقدامات خدماتی را برای زائران در دستور کار دارد.
کد خبر: ۹۴۵۶۶۹۹
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱
اربعین حسینی ندای حب الحسین یجمعنا را در سراسر عالم طنین انداز کرده/ آمادگی کامل سپاه و بسیج برای خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی
به گزارش خبرگزاری بسیج،  سردار سرتیپ‌دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در جریان بازدید از فعالیت موکب‌های مستقر در عراق با اشاره به اهمیت پیاده‌روی اربعین حسینی اظهار داشت: به برکت مکتب اهل بیت (ع) و انقلاب اسلامی امروز پیاده‌روی اربعین حسینی به عنوان نماد وحدت و انسجام ملت‌های مسلمان و آزادی خواهان جهان تبدیل شده و عاشقان و شیفتگان حسینی با حضور خود در این رزمایش معنوی و فرهنگی اوج وفاق و همدلی را به نمایش می‌گذارند.
 
وی افزود: پیاده‌روی اربعین حسینی گامی بلند در راستای تحقق تمدن اسلامی است و مهمترین مولفه آن شور و شعور حسینی و معنویت است که این مراسم را به یک همایش جهانی تبدیل کرده است. طی چند سال گذشته به برکت انقلاب اسلامی و نقش آفرینی‌های جبهه مقاومت، این حرکت به یک کنگره عظیم جهانی تبدیل شده و به مظهر اقتدار، اتحاد و برادری میان مسلمانان تبدیل شده است.
 
وی با تأکید بر اینکه اربعین حسینی ندای حب الحسین یجمعنا را در سراسر عالم طنین انداز کرده افزود: به حق باشکوهی این حرکت جهانی و عظیم برگرفته از عنایات و توجهات خاصه حضرت سیدالشهدا (ع) و مجاهدت‌ها و تلاش‌های همه عوامل این حرکت عظیم در عراق و هم در ایران است. به فضل الهی در آینده‌ای نزدیک این حرکت جهانی زمینه حاکمیت مستضعفین و رهایی بشریت از سلطه استکبار و استعمار جهانی را رقم خواهد زد.
 
وی با تشریح اقدامات و فعالیت‌های سپاه در خدمت‌رسانی به زائرین اربعین حسینی بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی برای خدمت‌رسانی به زائرین حضور دارد و اقدامات مختلفی از جمله تامین امنیت، بهداشت و درمان، حمل و نقل و تامین مواد غذایی و سایر اقدامات خدماتی را در دستور کار دارد و تا پایان بازگشت زائرین ادامه خواهد داشت.
 
سردار کریمی افزود: خوشبختانه روند خدمت‌رسانی به زائرین در موکب‌ها بسیار مطلوب است و همه توان برای تامین رفاه، آسایش و امنیت حضور دارند که قابل تقدیر است. این موکب‌ها روند خدمت‌رسانی مطلوبی دارند. استان مرکزی نیز آمادگی کامل برای پذیرایی و اسکان زائرین اربعین حسینی را دارد و هیچ گونه مشکلی وجود ندارد. بیش از ۷۱ موکب استان مرکزی به زائرین امام حسین (ع) در پیاده روی اربعین خدمات رسانی می کنند.
انتهای پیام/ 
ارسال نظرات