سردار کریمیان:

سپاه از جنس مردم و برای خدمت در کنار مردم است

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: سپاه هم از جنس مردم است و برای ارائه خدمات باکیفیت بیش از پیش در کنار مردم هستیم.
کد خبر: ۹۴۵۶۷۴۴
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار "کریمیان"، جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام به همراه حجت الاسلام  فریادی امام جمعه سیروان و رئیس کمیته مشارکت های مردمی از موکب های مستقر در سه راهی کارزان و سرابله بازدید کرد.

 جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: علیرغم طولانی‌تر شدن فرآیند کنگره عظیم اربعین از لحاظ امکانات، تغذیه و اسکان کمبودی وجود نداشت اما تا حدودی در روند عادی امورات به علت گرمای هوا و حجم بالای زائرین اربعین سرگردانی در ارائه خدمات رسانی مشاهده شد.

وی افزود: علیرغم همه مشکلات انصافاً همه مسئولین ارشد استان اعم از نماینده معزز ولی فقیه، استاندار محترم، فرمانده سپاه و کمیته مشارکت‌های مردمی از هیچ تلاشی دریغ نکردند و از مراجع مختلف پیگیری موضوع بودند و الحمدالله از امروز آماده موج بازگشت زائرین هستیم.

سردار کریمیان تصریح کرد: هر سال برای خدمت، دلهایمان را به هم پیوند می زنیم تا زائری تشنه و گرسنه از استان ما خارج نشود و تمام سیاست ما هم این بود که خدایی نکرده زائری قربانی تصمیمات نادرست ما نشوند.

 وی بیان کرد: رمز موفقیت ما در این مسیر، بازگشت به رویکرد سالهای قبل و آغازین پیاده روی اربعین است چرا که با عمل خاضعانه و خالصانه و با محوریت بزرگان و خیرین و مردمی که فقط با رضایت زائرین اربعین امام حسین (ع) آرام می گیرند می توان به بهترین کیفیت خدمات رسانی رسید.

سردار  کریمیان بیان کرد: سپاه هم از جنس مردم است و برای ارائه خدمات باکیفیت بیش از پیش در کنار مردم هستیم و هر جایی کمبود و کاستی باشد کمک کار هستیم هر چند که امسال بیشتر در وسط میدان بودیم و با تمام ظرفیت ها پای کار آمدیم تا انشاءالله خدمات به زائرین اربعین در اذهان ملت شریف ایران به نیکی باقی بماند.

ارسال نظرات