مسابقات ووشو سبک (لی چوان) مرحله استانی گرامیداشت یاد و خاطره شهید سید شجاع منصوری با معرفی تیم های برتر در یاسوج به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۹۴۵۶۷۶۹
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، این مسابقات با حضور تیم های یاسوج، گچساران، پاتاوه و شش باشگاه از مرکز استان در آکادمی ووشو شهر یاسوج برگزار شد.

این رقابت ها به میزبانی باشگاه ووشو ذوالفقار علی (ع) یاسوج و با حضور 105 ورزشکار در رده های سنی نوجوانان و جوانان برگزار شد و به نفرات برتر حکم و مدال اهدا شد.

در این مسابقات تیم های ووشو باشگاه ذوالفقار علی (ع)با مربیگری سید روح اله حسینی و مهدی غلامی از یاسوج، تیم باشگاه سیدالشهدا با مربیگری علی یزدانپناه و امیرحسین صفایی از یاسوج و تیم گچساران با مربی گری آقایان نوشادی و رحیمی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

مسابقات ووشو با معرفی برترین ها در یاسوج پایان یافت + (تصاویر)مسابقات ووشو با معرفی برترین ها در یاسوج پایان یافت + (تصاویر)مسابقات ووشو با معرفی برترین ها در یاسوج پایان یافت + (تصاویر)مسابقات ووشو با معرفی برترین ها در یاسوج پایان یافت + (تصاویر)مسابقات ووشو با معرفی برترین ها در یاسوج پایان یافت + (تصاویر)مسابقات ووشو با معرفی برترین ها در یاسوج پایان یافت + (تصاویر)مسابقات ووشو با معرفی برترین ها در یاسوج پایان یافت + (تصاویر)

 

ارسال نظرات