خبرهای داغ:
فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص)شیراز در نشست هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس:
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت: دوران دفاع مقدس، بخشی از فرهنگ غنی و ذخیره ارزشمند انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۴۵۶۹۵۰
|
۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار غلامعلی احمدی جابری فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص)شیراز، در نشست هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس سپاه در شمال غرب شیراز اظهار داشت: دوران دفاع مقدس در واقع بخشی از فرهنگ غنی و ذخیره ارزشمند دوران انقلاب اسلامی ماست و فرزندان و آحاد مردم بدانند با تکیه بر ایمان و وعده الهی بر دشمنان توانستیم غلبه پیدا کنیم .

احمدی جابری بیان کرد : برنامه های هفته دفاع مقدس امسال با همکاری خوب ادارات در شمال غرب شیراز با رویکرد پایگاه بسیج در قالب چندین برنامه شاخص برنامه ریزی شده است .

وی با اشاره به اینکه شعار محوری هفته دفاع مقدس امسال "ما مقاوم هستیم" می باشد، گفت: مهمترین رسالت بسیج کار تربیتی برای نسل جوان دانش آموز است که با محوریت حوزه بسیج دانش آموزی و همکاری آموزش پرورش بدنبال آن هستیم که برنامه های تربیتی در سطح مدارس اجرایی کنیم.

در ادامه حجت الاسلام عباس حاجی پور مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت: ماندگاری انقلاب اسلامی ، وحدت و انسجام مردم، ثمره دوران جنگ دفاع مقدس است.

حاجی پور خاطرنشان کرد: در هفته دفاع مقدس سعی شود در سطح مدارس با نسل سوم و چهارم در رابطه با دستاوردهای انقلاب و دوران دفاع مقدس برنامه اجرا شود و همین که با نسل جوان ما در رابطه با دوران جنگ و انقلاب بحث و گفتگو کنیم به تبیین مسایل کمک کرده ایم .

وی بیان کرد : پایگاه بسیج را محور برنامه های هفته دفاع مقدس قرار دهیم و برنامه های در راستای جهاد تبیبن فرصتی مغتنم در هفته دفاع مقدس می باشد .

حاجی پور افزود: امروز حفظ خطوط قرمز در مقابله با زور گویی ها، نقطه مشترک مسئولان نظام است و حتی مردم هم به این نقطه اشتراک رسیده اند که در مباحث هسته ای از خط قرمز نباید عبور کنیم .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها