طی سفر معاون امور استان‌های بنیاد سپهر سازمان تبلیغات اسلامی به سیستان و بلوچستان صورت گرفت:

بررسی وضعیت مواکب فعال زاهدان و مرز میرجاوه در خدمت رسانی به زائرانی پاکستانی

مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: طی سفر چند روزه معاون امور استانهای بنیاد سپهر سازمان تبلیغات اسلامی به این استان، وضعیت مواکب فعال زاهدان و مرز میرجاوه در خدمت رسانی به زائران پاکستانی مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۹۴۵۶۹۵۳
|
۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷

به گزارش خبرنگار بسیج از میرجاوه، حجت السلام والمسلمین منصور باقربیک تبریزی ضمن تقدیر از فعالان خدمت رسانی برای زائران پاکستانی، افزود: در سفری که حجت الاسلام والمسلمین مصطفی حریزاوی، معاون امور استان‌های بنیاد سپهر سازمان تبلیغات اسلامی به سیستان و بلوچستان داشت از مواکب فعال در محل های چندگانه تعیین شده جهت پذیرایی از زائران پاکستانی ابا عبدالله الحسین(ع) و مواکب فعال در پایانه مرزی و زائر سرای امام رضا(ع) آستان قدس در نقطه صفر مرزی شهرستان میرجاوه بازدید؛ و وضعیت آنها و نحوه فعالیت های رسانه ای آنان مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این سفر بر تهیه و تولید مستند کلیپ ها، اطلاع رسانی دقیق از وقایع این محل ها، تسهیل امورات خدمات رسانی در حوزه وظایف سازمان تبلیغات اسلامی و غیره تاکید شد.

شایان ذکر است امسال زائران پاکستانی ابا عبدالله الحسین(ع) در اربعین حسینی از دو مرز رسمی ریمدان و میرجاوه درحال ورود به سیستان و بلوچستان و طی مسیر به سمت مشهد و قم و در ادامه مرزهای مشترک با کشور عراق جهت شرکت در پیاده روی اربعین حسینی هستند.

ارسال نظرات