دبیر شورای هماهنگی مبارزه بامواد مخدر استان:

مجمع خیرین یاریگران زندگی در کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی می شود

مجمع خیرین یاریگر با هدف کمک به بهبود وضعیت جسمانی مصرف کنندگان مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد تشکیل می شود.
کد خبر: ۹۴۵۶۹۷۲
|
۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد،دبیر شورای هماهنگی مبارزه بامواد مخدر استان در نشست اعضای این شورا گفت: استفاده از ظرفیت و کمک‌های خیرین استانی، کشوری و حتی خارج کشور در درمان و اشتغال معتادان و حمایت از خانواد‌های آسیب دیده از اعتیاد از اهداف این مجمع است.
سید ناصر رضایی افزود: برای راه اندازی این مجمع باید در ابتدای کار 50 خیر شناسایی و به ستاد مبارزه با مواد مخدر معرفی کنیم و در ادامه نیز هیئت امنا و هیئت مدیره تعیین شوند تا فعایت مجمع به طور کاملا هدفمند و منسجم پیش برود.

وی با اشاره به نقش بی بدیل و مشارکت چشمگیر خیرین در حوزه‌های مختلف افزود: جامعه در حوزه مقابله با اعتیاد از ظرفیت این خادمان بهره چندانی نبرده است.

رضایی ابراز داشت: رسانه ها مهمترين ارگانهاي اطلاع رساني و آگاه سازي عمومي براي پيشگيري ازاعتياد و آسيبهاي اجتماعي هستند و امیدواریم در راستای اهداف مجمع خیرین یاریگران زندگی نیز یاریگر ما باشند  .
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با اشاره به اینکه برنامه های پیشگیرانه اعتیاد بدون مشارکت و مسئولیت پذیری اجتماعی اثری نخواهد داشت افزود: به رغم اینکه قانون وظیفه ایی مبنی بر مسئولیت اجتماعی برای بنگاه‌های اقتصادی تعریف کرده، اما در استان به این مهم کمتر توجه شده است.

سید جواد هاشمی مهر با اشاره به اینکه بخش اعظم آسیب های اجتماعی مربوط به اعتیاد است، بیان کرد: در هفته های گذشته سه مرکز یاریگر در شهرک های صنعتی بردیان چرام، پتروشیمی و کارخانه آجر دهدشت راه اندازی شد.
در این نشست، ۲ بنگاه اقتصادی برای مشارکت در پیشگیری از اعتیاد اعلام آمادگی کردند.
مجتمع تولید نان‌های صنعتی یاسوج موسوم به کوبو دنا هم بعنوان صنعت پیشرو در مسولیت اجتماعی معرفی شد.این واحد صنعتی با ایجاد اشتغال برای 10 بیمار اعتیاد زمینه بهبودی آن‌ها را فراهم کرده است.

مجمع خیرین یاریگران زندگی در کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی می شودمجمع خیرین یاریگران زندگی در کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی می شودمجمع خیرین یاریگران زندگی در کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی می شودمجمع خیرین یاریگران زندگی در کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی می شودمجمع خیرین یاریگران زندگی در کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی می شودمجمع خیرین یاریگران زندگی در کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی می شودمجمع خیرین یاریگران زندگی در کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی می شودمجمع خیرین یاریگران زندگی در کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی می شودمجمع خیرین یاریگران زندگی در کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی می شود

 

ارسال نظرات