کارگاه آموزشی پیشگیری از خودکشی ویژه سربازان و عوامل نگهبانی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد به همت اداره کل بهزیستی استان در یاسوج برگزارشد.
کد خبر: ۹۴۵۷۰۵۴
|
۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه وبویراحمد، این کارگاه آموزشی  به مناسبت روز جهانی پیشگیری از خودکشی با شعار " باعمل ، امید بسازیم" و حضور ۸۰ نفر در نماز خانه ستاد انتظامی استان برگزار شد .

در این کارگاه آموزشی مباحث مربوط به پیشگیری از خودکشی با موضوع؛ مدیریت خشم وابراز احساسات، شیوه های مقابله با خشونت خانگی ، تاب آوری اجتماعی ویژه سربازان و عوامل نگهبانی فرماندهی انتظامی استان  " توسط دکتر خرامین، روانشناس وعضو هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مطرح شد.
دامیار رئیس اداره بهزیستی شهرستان بویراحمد نیز ضمن تقدیر از همکاری مطلوب فرماندهی انتظامی استان و عوامل اجرایی برنامه؛ کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی ، آگاه بخشی مهارت های زندگی و مدیریت درخشم را برای تمامی گروه های هدف لازم دانست .

 

کارگاه آموزشی پیشگیری از خودکشی در یاسوج برگزار شدکارگاه آموزشی پیشگیری از خودکشی در یاسوج برگزار شدکارگاه آموزشی پیشگیری از خودکشی در یاسوج برگزار شدکارگاه آموزشی پیشگیری از خودکشی در یاسوج برگزار شدکارگاه آموزشی پیشگیری از خودکشی در یاسوج برگزار شدکارگاه آموزشی پیشگیری از خودکشی در یاسوج برگزار شدکارگاه آموزشی پیشگیری از خودکشی در یاسوج برگزار شدکارگاه آموزشی پیشگیری از خودکشی در یاسوج برگزار شدکارگاه آموزشی پیشگیری از خودکشی در یاسوج برگزار شدکارگاه آموزشی پیشگیری از خودکشی در یاسوج برگزار شدکارگاه آموزشی پیشگیری از خودکشی در یاسوج برگزار شدکارگاه آموزشی پیشگیری از خودکشی در یاسوج برگزار شدکارگاه آموزشی پیشگیری از خودکشی در یاسوج برگزار شد

 

ارسال نظرات