خبرهای داغ:
سردار پاکپور:

تردد زائران اربعین حسینی از گذرگاه مرزی چذابه روان و مطلوب است/ تجهیزات حمل و نقل نزسا در مرز شلمچه برای خدمت رسانی به زائرین

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در جریان ورود به مرز چذابه بر روند تردد روان و مطلوب زائران اربعین حسینی از این گذرگاه مرزی تأکید کرد.
کد خبر: ۹۴۵۷۰۵۸
|
۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴

تردد زائران اربعین حسینی از گذرگاه مرزی چذابه روان و مطلوب است

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سرتیپ پاسدار «محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه (نزسا)  وارد مرز چذابه شد و از روند اعزام و بازگشت زائران اربعین دیدن کرد.

وی در جریان این بازدید با فرماندهان ارشد سپاه، نیروی انتظامی و مرزبانی مستقر در گذرگاه مرزی چذابه دیدار و در جریان تردد زائران اربعین حسینی قرار گرفت.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بازدید از پایانه مسافری چذابه با شماری از زائران اربعین حسینی دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار پاکپور روند تردد زائران اربعین حسینی از این گذرگاه مرزی را روان و مطلوب توصیف کرد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران نیز در جریان بازدید از مرز بین‌المللی شلمچه و نظارت بر روند بازگشت زائران از عتبات عالیات، اظهار داشت: نیروی زمینی سپاه با استقرار در مرز شلمچه مفتخر به ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی است.

سردار پاکپور تصریح کرد: امکانات و تجهیزات حمل و نقل نیروی زمینی سپاه در مرز شلمچه مستقر شده است تا زائران را به مقاصد خود برسانند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قرار است هزاران دستگاه اتوبوس در چند مرحله زائران را از عراق به مرز شلمچه و از این مرز به عمق کشور جابه‌جا کنند.

سردار پاکپور بیان کرد: خدمات‌دهی بیمارستان‌های صحرایی سپاه نیز تا پایان بازگشت کامل زائران در مرز ادامه خواهد داشت.

گفتنی است، فرمانده نزسا با حضور در قرارگاه فرعی اربعین در جریان تردد بازگشت زائران اربعین حسینی به کشور از مرز‌های شش گانه زمینی کشور قرار گرفت.

ارسال نظرات