خبرهای داغ:

نذر مومنانه به همت پایگاه مقاومت بسیج سرخه ادامه دارد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) سرخه از اهدا یک دستگاه واکر و ذبح یک راس گوسفند به یک بیمار و مددجویان کمیته امداد شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۷۰۹۸
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با ماه صفر کمک های مومنانه در شهرستان سرخه ادامه دارد و پایگاه های مقاومت بسیج در قالب پویش های مختلف اقدام به دستگیری از خانواده های نیازمند کرده اند.

خاتون ابراهیمی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) در حاشیه این اقدامات مومنانه در گفتگو با خبرنگار ما از سرخه اظهار کرد: اجرای طرح نذر مومنانه با هدف کمک به نیازمندان و افراد کم برخوردار در سطح کل کشور و شهرستان سرخه به اجرا درآمده است.

او افزود: یکی از اهداف مهم در این طرح بیماریابی و شناسایی آن ها جهت ارائه خدمات دارویی و درمانی به آن ها بوده است. در این راستا یک دستگاه واکر به یک بیمار سالمند و نیازمند در محله تهیه و اهدا شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) بیان داشت: مشکلات اقتصادی برخی از مردم به ویژه اقشار ضعیف با شیوع کرونا چند برابر شده و همه ما وظیفه داریم از این افراد دست‌گیری کنیم. با هدف دستگیری از خانواده های نیازمند یک راس گوسفند به ارزش 30 میلیون وهفتصد و پنجاه هزار ریال ذبح و بین مددجویان کمیته امداد شهرستان سرخه توزیع شد.

ابراهیمی بیان داشت: اهدا مبلغ 4 میلیون ریال و 3 میلیون ریال به دو خانواده نیازمند و بیمار در محله از دیگر اقدامات مومنانه ای بود که به همت بسیجیان انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار