عشق حسین(ع) وخاندانش در دل شیعه وسنی موج میزند

نکوئی گفت: 11 گروه جهادی با بیش از ۱۲۰نفر ازجهادگران شیعه وسنی اعم از برادر وخواهر درکنارهم جهت پذیرایی از زوارپاکستانی که به سمت بارگاه مقدس اباعبدالله الحسین(ع) مشرف میشوند فعالیت دارند.
کد خبر: ۹۴۵۷۱۵۶
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۴

سرهنگ پاسدارحسین نکوئی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر گفت: سردار احمد شفائی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان به همراه مسئولین استانی و شهرستانی از موکب حضرت ابوالفضل العباس(ع) درسه راهی نیکشهر بازدید کرد.

نکوئی با تاکید بر این مطلب که دراین روز ها که به اربعین حسینی نزدیک میشویم شوروحال موکب ها وحسینیه ها دوچندان شده وهمه درتلاش برای خدمتگذاری به اهل بیت پیامبر می باشند، بیان کرد: توفیق حاصل شد که سپاه شهرستان نیکشهر از دوازدهم تا ۲۴شهریورماه در راستای خدمت رسانی به زائران ابا عبدالله الحسین به زوار پاکستانی که از مرز ریمدان وارد استان شدن خدمت رسانی کند.

وی با اشاره به این مطلب که خدمت رسانی به زوار پاکستانی تاروز اربعین ادامه دارد افزود: 11 گروه جهادی با بیش از ۱۲۰نفر ازجهادگران شیعه وسنی اعم از برادر وخواهر درکنارهم برای پذیرایی از زوارپاکستانی که به سمت بارگاه مقدس آقا اباعبدالله الحسین(ع) مشرف میشوند فعالیت دارند.

سرهنگ نکویی ادامه داد: پخت و توزیع غذای گرم و توزیع شربت و شیرینی و همچنین اعزام گروههای جهادی پزشکی برای خدمت رسانی به زوار اباعبدالله(ع) درموکب حضرت ابوالفضل(ع) از مهم ترین اقدامات در حال اجرا می باشد.

این مقام مسئول اضافه کرد: ازهمه مسئولین و همه افرادی که گروههای جهادی در راستای خدمت رسانی به زوار پاکستانی تقویت شوند کمال قدردانی و تشکر را داریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر اظهار داشت: عشق حسین(ع) وخاندانش در دل شیعه وسنی موج میزند وخادمی زوار حسین(ع) برای شیعه وسنی باعث افتخار است.

وی گفت: این راهیست که پایان ندارد وخون حسین(ع) تا ابدالدهر خواهد جوشید.

ارسال نظرات