خبرهای داغ:
نماینده ادوار مجلس با بیان اینکه اجتماع اربعین حسینی، اجتماع سفرای زینبی در مخابره ابعاد مختلف قیام عاشورا به دنیا است، گفت: زايرین از ۸٠ کشور جهان در این اجتماع عظیم حضور دارند.
کد خبر: ۹۴۵۷۱۹۴
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷

اجتماع اربعین حسینی، اجتماع سفرای زینبی در مخابره ابعاد مختلف قیام عاشوا به دنیا

علی مطهری نماینده ادوار مجلس در گفت و گو با خبرگزاری بسیج، گفت: زیارت اربعین از سوی ائمه اطهار(ع)، بسیار سفارش شده است، حتی از دور هم در روز اربعین می توان این زیارت را خواند.


اجتماع اربعین، اجتماع سفرای زینبی در مخابره ابعاد مختلف قیام عاشورا به دنیا
نماینده ادوار مجلس با تأکید بر اینکه اجتماع اربعین حسینی، اجتماع سفرای زینبی در مخابره ابعاد مختلف قیام عاشورا به دنیا است، تصریح کرد: زايرین از ۸٠ کشور جهان در این اجتماع عظیم حضور دارند.

نهضت عاشورا، نماد استکبار ستیزی در عالم است

مطهری قیام عاشورا را نهضتی برای احیای احکام الهی برشمرد و با بیان اینکه نهضت عاشورا، نماد استکبار ستیزی در عالم است، اضافه کرد: امام حسین (ع) برای مبارزه با ظلم و حفظ و ماندگاری اسلام قیام کردند.

نماینده ادوار مجلس با اشاره به اینکه اجتماع عظیم اربعین بستری برای تبلیغ اسلام ناب است، تصریح کرد: اجتماع عظیم اربعین، بستر تبلیغ برای اسلام ناب است.

مطهری اظهار کرد: اجتماع عظیم اربعین، جاذبه های زیادی دارد که یکی از این جاذبه ها مسلمان شدن زايرین سایر ادیان با قدم گذاشتن در مسیر این اجتماع عظیم است.

ارسال نظرات