فرمانده سپاه استان البرز:

یکی از محاسن سپاه و بسیج، ساختار و سازمان منعطف است

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، ساختار و سازمان منعطف را یکی از محاسن سپاه و بسیج برشمرد و گفت: سپاه به عنوان یک نهاد انقلابی متصل به دریای بیکران بسیج و همه آحاد مردم است.
کد خبر: ۹۴۵۷۲۲۲
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در برنامه فصل ایستادگی ضمن عرض تسلیت ایام حزن، اندوه، عزا و اسارت آل الله و فرارسیدن اربعین حسینی گفت: سپاه به عنوان یک نهاد انقلابی که متصل به دریای بیکران بسیج و همه آحاد مردم است، هر جا که مشکلی برای مردم پیش بیاید و بر خود تکلیف بداند، پیشتاز است.

یکی از محاسن سپاه و بسیج، ساختار و سازمان منعطف است

وی با اشاره به اینکه بسیج در عرصه های مختلفی گام برداشته است، یکی از رازهای ماندگاری و اعتلای بسیج را حضور در میدان های بزرگ جهاد دانست و مطرح کرد: بیش از دو سال است که ویروس منحوس کرونا همه دنیا به ویژه ایران را تحت الشعاع قرار داده و بر همه موضوعات تاثیرگذار بوده است و به واسطه همین موضوع، مردم سال سختی را پشت سر گذاشتند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، ساختار و سازمان منعطف را یکی از محاسن سپاه و بسیج برشمرد و از اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در راستای مقابله با کرونا خبر داد و عنوان کرد: در این طرح، اقدامات خوبی از جمله برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه، تهیه و توزیع بسته های معیشی، غربالگری، رصد و شناسایی بیماران و واکسیناسیون عمومی انجام شد.

سردار حیدرنیا در برنامه فصل ایستادگی خاطرنشان کرد: سال گذشته، با روی کار آمدن دولت مردمی سیزدهم و با توجه به گشایش ایجاد شده در زمینه واکسیناسیون، مأموریت جدیدی را آغاز کردیم و توان مضاعفی را برای واکسیناسیون آحاد مردم به ویژه اهالی استان البرز گذاشتیم. به لطف خدا البرز در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از استان های پیشتاز در این مأموریت بودیم.

وی از راه اندازی 101 خط در 12 مرکز تجمیعی واکسیناسیون در استان البرز با استفاده از ظرفیت های سپاه و بسیج و نیز 107 خط مشترک با دانشگاه علوم پزشکی خبر داد و بیان کرد: واکسیناسیون عمومی مأموریت سنگینی بود که با پای کار آمدن همه مردم به ویژه بسیجیان سلحشور و کارکنان و رده های سپاه استان، موفق شدیم آن را به خوبی و با اقتدار پیش ببریم.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز مطرح کرد: اگر امروز در شرایط تقریبا پایداری قرار داریم، به واسطه مجاهدت ها، تلاش ها و زحمات همه مسئولین در استان بود. سال گذشته برنامه های خوبی در مناسبت های مختلفی از جمله بزرگداشت هفته دفاع مقدس، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، هفته بسیج و رزمایش های کمک مؤمنانه با هم افزایی همه دستگاه های استانی برگزار شد.

برنامه فصل ایستادگی پنج شنبه هر هفته به همت گروه تلویزیونی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز تولید و از سیمای البرز پخش می شود.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار