خدمت رسانی بیش از 150 جهادگر بسیجی در مسیر پیاده روی اربعین در زاهدان

سرهنگ مولایی گفت: بیش از 150 جهادگر بسیحی خواهر و برادر در 10 موکب بسیج سازندگی به زائران حسینی در مسیر پیاده روی اربعین زاهدان به عزاداران شرکت کننده در این پیاده روی خدمت رسانی کردند.
کد خبر: ۹۴۵۷۲۴۸
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۲

سرهنگ پاسدار غلامرضا ملایی، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گففتگو با خبرنگار بسیج در حاشیه پیاده روی اربعین در زاهدان گفت: در چنین روزی حادثه تلخ کربلا برای حضرت زینب(س) و جاماندگان این واقعه دوباره زنده شد، امسال نیز همچون سال‌های گذشته عاشقان حسینی رسم عاشقی را به جا آوردند و با جمعیتی میلیونی با پای پیاده رهسپار کربلا شدند. 

وی با اشاره به این مطلب که در روز اربعین، حضرت زینب(س) سفیر راستین کربلاست، رساترین صدای حماسه عاشوراست که انتشار آزادگی کربلا را بردوش می‌کشد و اربعین پرچم بلند حقانیت امام حسین(ع) است.

ملایی با تاکید بر این مطلب که با فرا رسیدن ایام اربعین مسلمانان از اقصی نقاط جهان در راهپیمایی اربعین حسینی حضور پیدا می‌کنند تا تصویری از وحدت و همدلی خود را برای جهانیان به نمایش بگذارند، ادامه داد: در این میان کسانی که از این کاروان جا ماندند امروز به نیت پیاده‌روی در مسیر کربلا در خیابان‌های زاهدان پیاده‌روی و عزاداری کردند تا از ثوابش بی‌بهره نمانند.

مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان تصریح کرد: جاماندگان اربعین حسینی، برای بهره مندی از فیوضات این گردهمایی عظیم در مراسم نمادین گردهمایی "لشکر امام حسین (ع)" و پیاده روی اربعین که از مزار شهدای زاهدان تا کهف الشهدای این شهر برگزار شد شرکت کردند.

این مسئول گفت: در طول مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین؛ ۲۲ موکب بر پا که 10 موکب با همت بسیج سازندگی و گروه های جهادی بر پا بود تا از عزاداران ابا عبدالله الحسین(ع) پذیرایی شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تعداد بیش از 150 جهادگر بسیجی خواهر و برادر در این موکب ها به عزاداران حسینی خدمت رسانی کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار