خبرهای داغ:
فرمانده حوزه شهیده فرهانیان همدان عنوان کرد

پیاده روی اربعین یکی از مظاهر هدایت‌گری اباعبدالله الحسین(ع)

همدان-فرمانده حوزه شهیده فرهانیان همدان گفت: پیاده روی اربعین یکی از مظاهر هدایت‌گری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است.
کد خبر: ۹۴۵۷۳۰۵
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴
پیاده روی اربعین یکی از مظاهر هدایت‌گری اباعبدالله الحسین(ع)

فرزانه جواهری همت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تسلیت اربعین حسینی اظهار کرد: پیاده روی اربعین یکی از مظاهر هدایت‌گری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است.

وی با اشاره به عظمت پیاده روی اربعین گفت: این حرکت به منزله یک رزمایش سیاسی و اعتقادی جهان اسلام است که باعث هم‌افزایی و یکپارچگی علیه دشمنان می‌شود.

فرمانده حوزه شهیده فرهانیان همدان افزود: دشمن به خوبی به اهمیت این حرکت عظیم واقف است و از این رو هجمه‌ها و حملات مختلفی را از طریق فضای مجازی برای مخدوش کردن آن انجام می‌دهد.

وی یکی از دلایل اهمیت پیاده روی اربعین را شناخت هر چه بهتر مردم جهان از امام حسین(ع) عنوان کرد و افزود: امام زمان(عج) پس از ظهور خود را به واسطه امام حسین(ع) به مردم جهان معرفی می‌کند پس‌‌ جهانیان باید امام حسین را به خوبی بشناسند که پیاده‌روی اربعین بهترین فرصت برای این شناخت است.

جواهری همت گفت: امسال حضور چشمگیر عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بسیار مشهود بود و صحنه‌های بی‌نظیری از مهمان نوازی مردم عراق را در آن مشاهده کردیم.

وی با اشاره به برنامه‌های این حوزه در ایام اربعین حسینی گفت: پایگاه‌های ساره و شهید جاوید توانستند به همت بسیجیان و کمک خیرین برای پذیرایی و اسکان زائران اربعین حسینی موکب برپا کنند.

فرمانده حوزه شهیده فرهانیان همدان گفت: بسیجیان ما نذوراتی را در راستای کمک به مواکب برپاشده جمع‌آوری کردند و تقدیم هیئت موکب‌دار کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات