هشتگ #حب_الحسین_یجمعنا جهانی شد

کاربران فضای مجازی با انتشار تصاویر، فیلم‌ها و دلنوشته‌های خود هشتگ #حب_الحسین_یجمعنا را به ترند نخست جهان در شب و روز اربعین تبدیل کردند.
کد خبر: ۹۴۵۷۴۰۳
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۲

هشتگ #حب_الحسین_یجمعنا جهانی شد

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در سراسر جهان بویژه استان اردبیل که از راهپیمایی عظیم اربعین حسینی جا مانده بودند، با واژگان و هشتگ‌های مختلف ارادت خود را به سرور و سالار شهیدان ابراز کرده‌اند؛ به گونه‌ای که شب و روز گذشته همزمان با اولین ساعات اربعین حسینی کلیدواژه «حب الحسین یجمعنا» به داغ‌ترین کلید واژه فضای مجازی در جهان تبدیل شد و موضوع اربعین حسینی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی جهان به بزرگترین جریان بزرگ مذهبی و حسینی روز گذشته جهان تبدیل شد.

 

شایان ذکر است بسیاری از کاربران توییتری و اینستاگرامی روز گذشته همزمان با اربعین حسینی، صفحات مجازی خود را با دلنوشته‌هایشان درباره جاماندن از زیارت کربلا انباشتند و طوفانی در فضای مجازی به راه انداختند. 

 

این اقدام در پی محدودیت‌های ایجاد شده در مسیر راهپیمایی اربعین به دلیل محدودیت هایی که از طرف دو کشور اعمال شده بود. در این پیام‌ها، جاماندگان اربعینی به جای خالی حاج قاسم و ابومهدی المهندس و همرزمانش در اربعین واکنش نشان دادند. فعالیت‌های مجازی شیفتگان امام حسین علیه‌السلام در جهان به گونه‌ای بود که در کمتر از سه ساعت از آغاز پویش‌ها و طوفان‌های مجازی، هشتگ حب الحسین یجمعنا، بعنوان واژه پرتکرار مورد استفاده قرار گرفت.

 

گفتنی است کاربران فضای مجازی استان اردبیل نیز پا به پای عاشقان اباعبدالله الحسین در سراسر جهان ،حضور چشمگیری در این ترند داشتند. که در ادامه تعدادی از این توییت ها و دلنوشته ها در قالب ویدیو به اشتراک گذاشته می شود.

 

ارسال نظرات