برپایی موکب سلامت در زاهدان

مسئول گروه جهادی یاوران سلامت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت:در راستای خدمت رسانی به زائران پاکستانی موکب سلامت در زائر سرای موقوفه امام رضا(ع) جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی ویژه زائران غیر ایرانی در زاهدان بر پا شد.
کد خبر: ۹۴۵۷۴۰۸
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۸

جهادگر بسیجی نادر میری، در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان با اشاره به این مطلب که باید شهیدان رجایی و باهنر را الگوی بی نظیر خدمت صادقانه به مردم دانست افزود: هفته دولت احیا کننده و یادآور خاطره دو شهید نامی عرصه خدمت، شهیدان"رجایی و باهنر" فرصت مناسبی برای معرفی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های گوناگون است.

وی عنوان کرد: خدمات سلامت در اربعین فرصت ارزشمندی جهت اجرای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت، مهدویت و ترویج محبت اهل بیت و فرهنگ غنی مهمان نوازی از زائران پاکستانی در استانی که امام زاده ندارد، می باشد.

مسئول گروه جهادی یاوران سلامت گفت: مردم سیستان و بلوچستان با روحیه جهادی و با فرهنگ غنی ۲۵۰۰ ساله، با تعهد و ولایتمداری و ضمن الگوگیری از امیرالمومنین(ع) در کارهای خیر، صادقانه پا در رکاب رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب ایستاده اند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در ادامه به تشریح فعالیت های حوزه سلامت پرداخت و ادامه داد: برگزاری اولین یادواره شهدای سلامت، تجلیل از جهادگران بسیجی و مدافع سلامت در زاهدان، ارائه خدمات رایگان دندان پزشکی به زندانیان زاهدان، ارائه خدمات پزشکی و توزیع اقلام بهداشتی بین نمازگزاران اهل سنت و تشیع، برپایی موکب سلامت دندانپزشکی و توزیع آب معدنی و بسته های سلامت در زائرسرای امام رضا(ع) زاهدان از جمله اقدامات بهداشتی درمانی انجام شده می باشد.

میری عنوان کرد: تجلیل از کارمندان بسیجی و جهادی و بازدید از پایگاه های بسیج ادارات از دیگر فعالیتهای انجام شده بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار