پیام تبریک سازمان بسیج ورزشکاران به ملی پوشان کشتی آزاد

سازمان بسیج ورزشکاران در پیامی کسب مقام نایب قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در مسابقات قهرمانی جهان را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۴۵۷۴۲۰
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۴

پیام تبریک سازمان بسیج ورزشکاران در پی نایب قهرمانی ملی پوشان کشتی آزاد در رقابت‌های قهرمانی جهان


به گزارش خبرگزاری بسیج، سازمان بسیج ورزشکاران در پیامی کسب مقام نایب قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در مسابقات قهرمانی جهان را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

افتخارآفرینی دوباره کشتی گیران پهلوان کشورمان این بار در رقابت‌های قهرمانی جهان موجی از شادی و غرور را در دل ملت شریف ایران و بالاخص جوانان برومند این مرز و بوم ایجاد کرد.

پهلوانان ایران عزیزمان باز هم اثبات کردند با توکل به خداوند متعال و تلاش شبانه روزی می توان تمام قله های افتخار از جمله ورزش را کسب کرد و پرچم پرافتخار کشورمان را در دنیا به اهتزاز درآورد.

تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با کسب 2 مدال طلا، 3 نقره و 2 برنز، بر سکوی نایب قهرمانی رقابت های قهرمانی جهان ایستاد و افتخار آفرینی کرد.

تلاش ستودنی پهلوان حسن یزدانی و پیروزی دیدنی قاسم پور و رحمان عموزاد مقابل حریف‌های پرتوان آمریکایی دل ملت ایران و جوانان غیور آن را شاد کرد که نشان از تاکتیک ها، تمرین ها و هدایت قابل تقدیر مربیان و حمایت های تمام جامعه کشتی دارد.

این پیروزی ارزشمند را به ملی پوشان عزیز کشتی آزاد و خانواده های محترم آن ها، مربیان زحمتکش و مسئولان فدراسیون تبریک عرض کرده و سلامتی آنان را از خداوند متعال خواستاریم.

ارسال نظرات