واحد صنعتی تولید بتن غربا واقع در شهرک صنعتی سیرجان، از سال 1397 با سرمایه اولیه تقریبی 400 میلیارد ریال با ظرفیت اشتغال 8 نفر در حال راه اندازی بوده که متاسفانه علی رغم پیشرفت فیزیکی 90 درصد، بدلیل مشکلات پیش آمده تا کنون موفق به راه اندازی آن نشده است.
کد خبر: ۹۴۵۷۴۴۸
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، واحد صنعتی تولید بتن غربا واقع در شهرک صنعتی سیرجان، از سال 1397 با سرمایه اولیه تقریبی 400 میلیارد ریال با ظرفیت اشتغال 8 نفر در حال راه اندازی بوده که متاسفانه علی رغم پیشرفت فیزیکی 90 درصد، بدلیل مشکلات پیش آمده تا کنون موفق به راه اندازی آن نشده است.

حجت قاسم پور مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان کرمان گفت: بعد از درخواست مدیر عامل این واحد از سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان جهت کمک به راه اندازی این کارخانه، بنده شخصا جهت پایش و عارضه یابی از این واحد بازدید به عمل آورده و عارضه های اصلی این واحد، اتمام قرارداد با شرکت شهرکهای صنعتی، شکایت شرکت شهرکها از واحد جهت خلع ید آن و نداشتن برق ارزیابی شد.

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان گفت بعد از عارضه یابی و احصاء مشکلات کارخانه، اقدامات متعددی از قبیل مکاتبه با معاون وزیر و مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی کشور، جلسات متعدد با مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان برگزار و الحمدالله مشکل کارخانه برطرف شد. قاسم پور گفت انشاالله تا دو هفته آینده شاهد افتتاح و اشتغال حداقل 8 نفر در این کارخانه خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات