خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت خدیجه (س) همدان خبر داد

طبخ ۲ هزار پرس غذای گرم توسط گروه‌های جهادی حوزه حضرت خدیجه (س) همدان

همدان-فرمانده حوزه حضرت خدیجه (س) همدان از طبخ ۲ هزار پرس غذای گرم توسط گروه‌های جهادی حوزه حضرت خدیجه (س) همدان به مناسبت ایام اربعین خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۷۴۹۷
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴

زهرا اکبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تسلیت ایام عزاداری سرور سالار شهیدان و یاران با وفایشان اظهار کرد: پیاده‌روی اربعین تجلی وحدت و اتحاد بین مسلمانان است.

وی با بیان اینکه دشمنان سعی بر اختلاف افکنی میان مسلمانان دارند، گفت: به لطف پروردگار این چراغ هدایتی که امام حسین (ع) روشن کرده هیچ گاه خاموش نمی‌شود.

فرمانده حوزه حضرت خدیجه (س) همدان به برنامه‌های پایگاه‌های این حوزه در ایام اربعین اشاره کرد و افزود: طبخ ۲ هزار پرس غذای گرم توسط گروه‌های جهادی و توزیع بین عزاداران و خانواده‌های نیازمند مهمترین برنامه این حوزه است.

وی ضمن تشکر از بسیجیان و خیرین گفت: برگزاری مراسم عزاداری به همراه نشست، برگزاری پیاده‌روی اربعین با حضور ۲۰۰ نفر از بسیجیان پایگاه بنت الرسول، پخت شله زرد و حلیم توسط گروه‌های جهادی، نظافت و آماده کردن مسجد به همراه تهیه لقمه صبحانه برای پذیرایی و استقبال از مهمانان اربعین توسط پایگاه هاجر از برنامه‌های اجرایی در ایام اربعین بود.

اکبری عنوان کرد: پرداخت هزینه دارو نیازمندان، تهیه بسته فرهنگی به همراه اسباب بازی برای پیاده روی اربعین در مسیر نجف تا کربلا، غبارروبی مزار شهدا، سرکشی از خانواده شهدا، تهیه میوه برای خانواده‌های نیازمند از دیگر برنامه‌های برگزار شده در ایام اربعین بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار