مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه ثارالله استان کرمان:

یک ماه مشغول خدمات رسانی به زوار حسینی بودیم/ اردوگاه های راهیان نور در اختیار زائران حسینی قرار گرفت

نکونام گفت: قریب به یک ماهی می شود که در قرارگاه ثارالله سپهبد حاج قاسم سلیمانی در حال خدمت رسانی به زوار حسینی هستیم و این خدمت رسانی با توجه به پایان اربعین حسینی، روزهای پایانی خود را سپری می کند.
کد خبر: ۹۴۵۷۵۱۹
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج به نقل از کوله بار،غلامعباس نکونام مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه ثارالله استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار کوله بار با اشاره به اینکه حماسه اربعین حسینی یکی از حماسه های ماندگار در تاریخ است، گفت: امسال هم بعد از چند سال محدودیت کرونایی، شاهد حضور میلیون های زائر حسینی ایرانی در عراق بودیم و علاوه بر آن کشورمان میزبان زوار حسینی غیرایرانی هم بود که در مسیر آنان قرار داشت و در این راه، ما میزبانی این عزیزان را هم بر عهده داشتیم.

وی ادامه داد: قریب به یک ماهی می شود که در قرارگاه ثارالله سپهبد حاج قاسم سلیمانی در حال خدمت رسانی به زوار حسینی هستیم و این خدمت رسانی با توجه به پایان اربعین حسینی، روزهای پایانی خود را سپری می کند.


نکونام با بیان اینکه آب آشامیدنی و همچنین دیگر امکانات را برای زوار حسینی در خوزستان آماده کرده بودند، تاکید کرد: هم اکنون آمادگی پذیرش 800 تا 850 زائر را داریم و علاوه بر آن چند اتوبوس و مینی بوس را در نظر گرفته ایم تا زائرین را از اردوگاه اهواز تا مرز شلمچه به صورت رایگان جا به جا کنیم.


این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد: قرارگاه از تاریخ دوازدهم شهریور ماه اعلام آمادگی برای پذیرش زائران کرده بود و اوج کار از تاریخ هفدهم تا بیست و بیست و ششم شهریور بود و خدمات رسانی به زوار حسینی همچنان ادامه دارد.

ارسال نظرات