معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی:
سرهنگ گودرزی با اشاره به برگزاری بیش از هزار و ۲۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس توسط سپاه و بسیج در سطح استان مرکزی، گفت: گام دوم انقلاب نیازمند نهادینه سازی فرهنگ دفاع مقدس بوده و رویکرد کلیه برنامه های سپاه و بسیج جهاد تبیین و خدمت رسانی به مردم است.
کد خبر: ۹۴۵۷۵۵۶
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵

برگزاری بیش از ۱۲۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس توسط سپاه و بسیج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار «محمد گودرزی» معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی در نشست ستاد گرامیداشت مناسبتهای دفاع مقدس و مقاومت سپاه روح الله اظهار داشت: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای انتقال ارزش های اسلامی و انقلابی به نسل جوان و تبیین دستاوردهای ارزشمند دفاع مقدس به نسل جوان و جلوگیری از تحریف و فراموشی این فرهنگ ارزشمند است که باید با اجرای برنامه های خلاقانه و مبتکرانه از این فرصت ارزشمند به خوبی بهره برد.
 
سرهنگ گودرزی با بیان اینکه گام دوم انقلاب نیازمند نهادینه سازی فرهنگ دفاع مقدس در بخش های مختلف کشور هستیم، گفت: فرهنگ دفاع مقدس کارآمدی خود را به وضوح نشان داده و اگر مردم و رزمندگان در آن دوران توانستند از دل تهدیدات بزرگترین فرصت ها را خلق کنند امروز باید این مسئله درس مهمی برای ما باشد.
 
معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به محله محور برگزار شدن برنامه های هفته دفاع مقدس بیان کرد: در راستای گرامیداشت چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس سپاه و بسیج برنامه های ویژه ای تدارک دیده شده که با شعار «ما مقاوم هستیم» برگزار خواهند شد.
 
وی تأکید کرد: رویکرد کلیه برنامه های سپاه و بسیج جهاد تبیین و خدمت رسانی به مردم است که برنامه ها در این قالب برگزار خواهند شد و مجری کلیه برنامه ها پایگاه ها، حوزه ها، دفاتر و کانون های بسیج هستند که برخی از دستگاه ها نیز مشارکت دارند.
 
معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: تحقق بیانات مقام معظم رهبری در حوزه دفاع مقدس و خصوصا گرامیداشت و توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، نهادینه کردن فرهنگ ولایتمداری و ازخودگذشتگی، انتقال حماسه های دفاع مقدس به نسل جوان، تبیین دستاوردهای مهم دفاع مقدس برای نسل جدید جامعه، تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدا، ایثارگران و پیشکسوتان و زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدای دفاع مقدس و مقاومت جهت الگوگیری از آنها مهمترین اهداف برنامه های سپاه و بسیج در هفته دفاع مقدس است.
 
وی با اشاره به اینکه بیش از ۱ هزار و ۲۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس توسط سپاه و بسیج در سطح استان مرکزی برگزار می شود، گفت: برنامه ها در دو سطح ملی و استانی هدف گذاری شده اند و بیش از ۲۰ برنامه شاخص همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.
 
سرهنگ گودرزی خاطرنشان کرد: تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت در ۳۰ شهریور، رژه نیروهای مسلح در مرکز استان مقابل بازار سر پوشیده، افتتاح پروژه های محرومیت زدایی، اجرای رزمایش کمک مومنانه ، اجرای نمایش فرهنگی، هنری و رزمی حماسه مردان آفتاب ۴ و بازسازی عملیات فتح المبین به مدت هفت شب در محلات، برگزاری نمایشگاه جهاد تبیین در پیاده راه امیر کبیر ، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و برگزاری محافل انس با قرآن کریم از جمله مهمترین برنامه های سپاه و بسیج در هفته دفاع مقدس است.
 
انتهای پیام/ 
ارسال نظرات